Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در مراسم افتتاح پروژه حفر و تجهیز چاه شماره۹ شهر اقبالیه گفت: این پروژه شامل ساخت سه مخزن ذخیره با مجموع ظرفیت ۸۵۰متر مکعب در روستاهای لات، میلک و خشکچال در منطقه الموت، شبکه داخلی روستای بوچینک در منطقه کوهین و نیز حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهرهای قزوین و اقبالیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیرنوندی خاطر نشان کرد: برای این شش طرح ۴۹میلیارد ریال هزینه شده و نیاز مردم به نعمت الهی آب در مناطق مذکور برآورده شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان یادآور شد که روند کنونی مصرف آب در استان قزوین بالاتر از الگوی مصرف است و سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف تنها راه حل قطعی تامین آب آشامیدنی است.
هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: وعده های دولت در زمینه تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان محقق شده و جریان خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
جمالی پور افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی کنونی، افتتاح طرح ها موجب خوشحالی مردم و افزایش امید آنان است.
این مقام مسئول اظهار کرد: تلاش می کنیم تا روند توسعه استان را حفظ کنیم و در این راستا ایجاد و توسعه زیر ساخت هایی مانند تامین آب آشامیدنی در اولویت برنامه های استان قرار دارد.

46

کد خبر 1431020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین تامین آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی افزود: خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی آب شرب پایدار ۱۳ روستای منطقه با ۱۱۵۰ خانوار و جمعیت ۳۷۵۰ نفر را تامین می‌کند.

وی افزود: طول این خط انتقال آب ۲۳ کیلومتر است با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال ساخته شده و منابع تأمین آب آن خط انتقال کوثر و منابع آب زیرزمینی منطقه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: این طرح از سری طرح‌های گذر موفق از اوج بار تابستان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی با برنامه‌ریزی انجام گرفته، در موعد زمانی مقرر بهره‌برداری شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های ساخت مجتمع آبرسانی در تامین و پایداری آب مردم شهر‌ها و روستا‌های استان، در زمان حاضر چندین طرح مجتمع و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست ساخت است.

عالی بیان کرد: از مشترکان آب استان انتظار می‌رود در راستای تامین آب شرب پایدار، در روز‌هایی که رفته رفته به روز‌های گرم سال نزدیک می‌شویم مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: امید است در سایه اقدامات انجام شده شاهد بهبود بیش‌از پیش وضعیت آبرسانی استان بوشهر باشیم و آب شرب مشترکان بدون کمترین اختلال ممکن تامین شود.

دیگر خبرها

  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • حفر بیست حلقه چاه آب برای کرمان
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند