Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با تشریح فرآیند انتخاباتی مرحله دوم انتخابات در غرب گلستان، گفت: امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مردم حوزه انتخابیه غرب استان شامل شهرستان های کردکوی، بندرگز،بندرترکمن و گمیشان جمعه 21 شهریور برای انتخاب هفتمین نماینده مجلس استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه فرآیندهای انتخاباتی آماده و فراهم است، اظهار کرد: در این دوره در هر شعب یک کارشناس بهداشت مستقر و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام می دهد.

وی افزود: 244شعبه اخذ رای مهیا و ماسک و مواد ضدعفونی هم در شعب فراهم شده است و از مردم عزیز تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار گلستان ضمن تشکر از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ادامه داد: در دوره قبل 68درصد در حوزه غرب استان مشارکت داشتیم  و در حال حاضر 198هزار نفر واحد شرایط رای دادن هستند.

برنده انتخابات حق راه اندازی کارناوال شادی ندارد

وی با اشاره به زمان انتخابات گفت: احتمالا مهلت انتخابات در ساعت 18تمام و زمان اخذ رای تمدید نخواهد شد و از مردم می خواهم در اول وقت پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی غربالگری شده اند و اطمینان خاطر وجود دارد که آلوده نیستند.

حق شناس با بیان اینکه هر دو کاندیدا دعوت شده اند و متعهد به رعایت موارد تذکر داده شده هستند ، یادآور شد: برنده انتخابات حق راه اندازی کارناوال شادی ندارد و اگر چنین اتفاقی بیافتد حتما این موارد گزارش و در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر خواهد بود.

در تبلیغات بعضی از هواداران کاندیدا پروتکل ها را رعایت نکردند

وی همچنین بیان کرد: در تبلیغات انتخابات بعضی از هواداران کاندیدا پروتکل ها را رعایت نکردند که باعث ایجاد نگرانی شده است.

حق شناس تصریح کرد: در هر صندوق متوسط 10نفر فعالیت می کنند که در مجموعه بیش از 3هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

استاندار گلستان در خاتمه گفت: از مردم شریف استان به جهت مشارکت 57درصدی در 2 اسفندماه سال گذشته تشکر می کنم و امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشیم.

در چند روز اخیر بسیاری از علما و سیاسیون برای حضور پرشورتر مردم در انتخابات مرحله دوم  پیام های جداگانه ای صادر کردند.

صبح امروز فرصت تبلیغات «عبدالجلال ایری» و «رجب محمدآبادی» دو نامزد راهیافته به مرحله دوم انتهابات مجلس شورای اسلامی در غرب استان به اتمام رسید.

در مرحله نخست 193 هزار 716 نفر بوده و در مرحله دوم 198 هزار و 712 نفر در غرب استان واجد الشرایط رای هستند .

استان گلستان دارای 6حوزه انتخابیه اصلی  و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی  است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار گلستان غرب استان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه