Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز  پنجشنبه در حاشیه افتتاح ١٢ واحد تولیدی و صنعتی که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رییس جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود:تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در البرز تنها نیستند چراکه در قالب برگزاری جلسات تخصصی رفع موانع تولید و بازدیدها میدانی، نسبت به احصا مشکلات آنها و برنامه ریزی برای حل موانع اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح واحد تولیدی مادیران تولید کننده انواع لوازم خانگی در این منطقه اظهار داشت:عملیات اجرایی این پروژه از تیر ماه سال ۹۷ آغاز شد و با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان با سرعت پیش رفت و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.
شهبازی گفت: در شرایط شیوع کرونا و همچنین اعمال تحریم های ظالمانه توسط مستکبران، این واحد با فعالیت خود بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار در بخش لوازم خانگی را تامین می کند.
وی افزود: این واحد در نظر دارد با افزایش و توسعه تولید، صادرات به کشورهای منطقه را نیز داشته باشد.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند و با تامین برق مورد نیاز برای تولید کولر، تا پایان سال برای ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی گفت: در استان البرز تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اهمیت بالایی دارند و اقدامات بزرگی انجام داده اند از این رو رسانه ها با اطلاع رسانی از این دستاوردها می توانند در جهت نمایش کارآمدی نظام و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.
شهبازی افزود: صادارت البرز در ۵ ماهه اول سال ۹۹ به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۸ درصد افزایش داشته است که این در مقایسه با سایر استان ها بسیار شاخص است.

همزمان با سراسر کشور ۱۲ طرح تولیدی و صنعتی با پیام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به صورت ویدئو کنفرانس روز پنجشنبه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز راه اندازی شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران امروز به طور همزمان ۵۸ طرح تولیدی و صنعتی را در سراسر کشور از جمله البرز افتتاح کرد.

 واحدهای تولیدی و صنعتی  منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با سرمایه گذاری بیش از هفت هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۲۲ نفر راه اندازی شده است.

 از شاخص ترین واحدهایی که توسط رییس جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  به بهره برداری رسید، شرکت صنایع ماشین های اداری و لوازم خانگی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۷۰ نفر است که تا پایان امسال میزان اشتغالزایی این شرکت به ۸۰۰ نفر خواهد رسید.

 ایجاد مرکز داده و آزمایشگاه تحقیق و توسعه ارزهای دیجیتال، تولید تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی، مونتاژ دوربین های مداربسته و سیستم های هوشمند اماکن و خودرو و مونتاژ توربو شارژهای موتورهای بنزینی و دیزلی از دیگر پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.

 همچنین شرکت های تولید لوازم یک بار مصرف پلاستیکی و مواد ضدعفونی و بهداشتی و آرایشی و مونتاژ دستگاه های تهویه و هواساز وارد چرخه تولید شدند.

شکل گیری فرودگاه بین المللی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات اواخر دهه ۶۰ در جنوب غربی کرج ظرفیتی را به وجود آورد که دهه های بعد گام های موثری برای تجارت هوایی و رونق اقتصادی در نزدیکی پایتخت شاهد باشیم. 

ساختار شکلی و موقعیت جغرافیایی فرودگاه پیام فرصتی شد تا درگام  تاسیس منطقه ویژه اقتصادی از دهه ۸۰ در آن آغاز شود  و سپس در دهه ۹۰ با راه اندازی بخش مسافری فرودگاه و بسترسازی برای فعالیت شهرک آی تی اقدام تکمیلی و روزآمد به عمل آید.

منطقه ویژه اقتصادی پیام  با وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در حوزه صنعت و بازرگانی در مجاورت پایتخت دارای فرودگاه اختصاصی با ظرفیت هوانوردی، آموزشی، مسافری و کارگو است.

استقرار ۷۰ شرکت تولیدی فعال از مزیت های  منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز است.

مستقر بودن کارخانه ها و خدمات خاص از جمله تولید کیسه های خون، مرکز پت اسکن، فارم های تولید رمز در منطقه از جمله مزایایی است که پیام را منحصر به فرد کرده است

برچسب‌ها البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز تولید داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام اخبار کنکور منطقه ویژه اقتصادی پیام فرودگاه بین المللی پیام تولیدی و صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس