Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رخصی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته موفق شدیم پنج هزار و ۵۹۰ فرصت شغلی را با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان در استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال کاری سخت و زمان بَر است، افزود: در سال جاری ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد را هدف گذاری کردیم و در این راستا جلساتی با حضور مدیران بانک‌ها برگزار و سهم هر بانک مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: آمادگی داریم در صورت تأمین اعتبارات بیشتر، این تعداد را به ۱۰ هزار فرصت شغلی افزایش می‌دهیم.

وی گفت: این نهاد بر مراحل مختلف اجرای طرح‌های اشتغال توسط مددجویان به صورت مداوم نظارت می‌کند که باعث پایداری ۸۰ درصد از این طرح‌ها در سطح استان شده است.

رخصی در ادامه به بحث آموزش و مهارت آموزی خانوارهای تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مددجو از آموزش‌های فنی و مهارتی بهره مند شدند و در سال جاری نیز در صورت تأمین اعتبار، به پنج هزار مددجو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین مهارت آموزی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های موجود استان ضعیف بودن فرهنگ کار و تلاش نسبت به سایر استان‌ها است که در این زمینه رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند کمک دهنده باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه یکی از مشکلات خانوارهای مددجو برای دریافت تسهیلات بانکی و اجرای طرح اشتغالی را ضمانت نامه‌های بانکی عنوان کرد و گفت: سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیازمند همکاری مدیران بانک‌ها است.

گفتی است؛ در پایان این جلسه توسط استاندار کرمانشاه از مدیرکل کمیته امداد استان به پاس زحمات کمیته امداد کرمانشاه برای کسب رتبه نخست کشوری در بحث ایجاد اشتغال با اهدای لوحی تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 5020636

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جلسه شورای اداری استان کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه اشتغال زایی اشتغال مددجویان کمیته امداد محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد

علی اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 6096857

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور