Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا شریعت روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود : مسئولیت مدیران ارتباطی با فضای سیاسی و انتخاباتی ندارد و باید تا آخرین لحظه مدیریت نسبت به حوزه خود مسئولیت پذیر و به مردم پاسخگو باشند. 

وی از مدیران خواست تا به جدیت پیگیر کارهای مردم و انجام وظایف محوله باشند و تاکید کرد : هنوز یک سال تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم باقی است و انتظار می رود مدیران صادقانه و به دور از چشم‌انداز انتخاباتی به مردم خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار محمودآباد گفت : عملکرد تمامی دولت ها در سال پایانی فعالیت با حواشی همراه می شود ، ولی این جو سیاسی و حواشی نباید مدیران را از انجام وظایفشان باز دارد.

وی افزود : متاسفانه بعضی از مدیران با توجه به انتخابات پیش‌رو نسبت به مسئولیت خود سرد شده اند و  از انجام وظایف خود شانه خالی می کنند. این رفتار و عملکرد بر خلاف تصورات بشدت تحت نظر است و تخلفات در سوابق چنین مدیرانی درج خواهد شد. 

شریعت هرگونه کم کاری در حل مشکلات و پاسخگویی به مردم را خطرناک توصیف کرد و گفت : این مساله نشان می دهد این دسته از مدیران با هدف خدمتگزاری به مردم پا پیش نگذاشتند و همیشه به دنبال منافع سیاسی خود بودند قطعا چنین افراد در آینده نیز همین رفتار را بروز خواهند داد که در شان نظام جمهوری اسلامی نیست چون در این نظام خدمت به مردم اصل است.

وی با تاکید بر این که یک سال باقی مانده از دوره فعالیت دولت زمان مناسبی برای اتمام پروژه ها و برنامه های نیمه تمام است ، از مدیران دستگاه ها خواست در راستای تحقق این مهم همکاری و تعامل داشته باشند.

در این نشست سرپرستان ادارات جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت  و بخشدار مرکزی محمود آباد به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

فرماندار محمودآباد در این نشست علیرضا اسماعیل نیا را به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان معرفی و از زحمات غلامرضا رنجبر قدردانی کرد.

سید محمد زمانی هم به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی و ذات الله زارعی به عنوان سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت معرفی و از زحمات احمد صادقی  و  محمد ابراهیمی در این مناصب مدیریتی قدردانی شد.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری مازندران محمودآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری مازندران محمودآباد جلسه شورای اداری مازندران محمودآباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند