Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:53:17 GMT

تمرین شش پرسپولیسی زیر نظر کریم و مطهری

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۱۰۸

تمرین شش پرسپولیسی زیر نظر کریم و مطهری

شش نفر از بازیکنان پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربیان این تیم تمرین کردند.

به گزارش ورزش سه، سرخ های پایتخت فردا راهی قطر خواهند شد تا آماده بازی های حساس لیگ قهرمانان آسیا شوند. این در حالی است که امروز تمرینات اختصاصی چند بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه داشت.

 

کمال کامیابی نیا، آرمان رمضانی، بشار رسن، سینا مهدوی، احسان حسینی و علی شجاعی شش بازیکنی بودند که زیر نظر کریم باقری و حمید مطهری تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که رمضانی و شجاعی باتوجه به این که دیرتر به تمرین اضافه شده‌اند، وضعیت خیلی خوبی ندارند. همچنین کمال کامیابی نیا هم روز گذشته مصدومیت را به صورت کامل پشت سر گذاشت و به تمرین گروهی اضافه شد.

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • ضربه استادانه کریم آدیمی در تمرینات دورتموند و شگفتی متس هوملس از این ضربه / فیلم
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!