Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت همکاری و تعامل دوسویه فرمانداری با ائمه‌جمعه، نمایندگان مردم، روحانیون،معتمدین و موثرین و نخبگان دامغانی تاکید و توصیه کرد: مسوولان به دور از جناح بازی ها در پی رفع مشکلات و جلب رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور و انقلاب باشند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با فرماندار جدید دامغان اظهار کرد: مردم شهرستان دامغان، مردمی ولایتمدار، مومن و انقلابی هستند و همواره همراه مسئولین و نظام بوده و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قدردان بودن مردم افزود: مردم با مسوولان و افرادی را که برای آنها تلاش کرده و برای خدمت به آنها در مسندی حاضر می شوند، همراهی و مساعدت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم همچون گذشته قدردان مسئولان خدوم خود هستند از فرماندار دامغان خواست: خدمت صادقانه به مردم را همواره مد نظر و سرلوحه کاری خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: به دور از رنگ و بوهای سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی، وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مد نظر قرار دهید.

امام جمعه سمنان از عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان خواست: مطالبات و خواسته ها و همچنین احصاء کاستی‌ها و کمبودها و نارضایتی های مردم و توجه و رسیدگی به آنها همواره به صورت ویژه در دستور کار باشد.

وی توصیه کرد: اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه، قبل از اینکه نارضایتی‌ها و درخواست ها و مطالبات به تجعمات و ایجاد تنش تبدیل شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

 شاهچراغی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات علی‌اصغرمجد، فرماندار سابق شهرستان دامغان، از انتصاب بندرآبادی به عنوان فرماندار دامغان ابراز خرسندی کرد و گفت: ایشان از نیروهای متدین و با تجربه و قدیمی در استان هستند و دارای شخصیتی توانمند، با تجربه، مومن و متدین و کاربلد هستند که البته مدیریت موفق و مطلوب در شهرستان شاهرود از جمله کارنامه های بسیار موفق و درخشان ایشان است که نشان داده توانایی مدیریت و اداره شهرهای بزرگ را دارند و این مولفه ای مثبت برای تداوم این موفقیت ها در مسند جدید است.

وی با بیان اینکه مدال و افتخاری بالاتر از خدمت در تمامی جهات و ابعاد به مردم نیست خطاب به فرماندار جدید دامغان گفت: همکاری و هماهنگی و تعامل دوسویه با ائمه جمعه، روحانیون،معتمدین و موثرین و نخبگان و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار دهید.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تقدیر از حسن انتخاب استاندار به واسطه این‌انتصاب افزود: الحمدالله ایشان، استانداری بسیار خوب و دلسوز هستند و ما باید در استان قدر ایشان را که همواره در تلاش برای پیگیری امورات به دور از ایجاد مشکلات و حاشیه هستند، بدانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان دامغان استان سمنان نماینده ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار کرد: تلاش دولت این است که حق و حقوق کارگران ادا شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم انجام سریع کار‌های رفاهی و پرداخت تسهیلات مربوط به قشر کارگر تاکید کرد و افزود: مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول به فعالیت هستند، سریعتر و با کیفیت‌تر، برطرف شود.

وی با بیان اینکه کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست، گفت: مسئولان مشکلات قشر کارگری را احصا و به دنبال رفع آن باشند.

فعالیت ۱۴۳ هزار کارگر بیمه شده در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان مخاطب این اداره کل بوده و از خدمات وزارت کار، بهره‌مند هستند.

فرزاد پیشکاری  از بررسی  سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها توسط هیات‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند.

در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی با ۱۸۶ هزار عضو و ۱۸ هزار شاغل در استان وجود دارد.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود