Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد داشت ودود اسحق زاده با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش های همگانی استان اردبیل انتخاب شد.

محمد پور پناهی دیگر نامزد موفق به کسب سه رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه در این مجمع انتخاباتی شد.

رییس جدید هیات ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: تلاش برای ارتقای سواد حرکت مردم برای جلوگیری از کم تحرکی، اتخاذ سیاست باز و پویا و فعال، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، عمومی سازی و فراگیر کردن ورزش همگانی، سازماندهی کمیته ها، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسحق زاده تلاش برای تغییر نگرش مردم، مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری همایش های ورزشی، فرهنگی متنوع به مناسبت های مختلف در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی و استفاده مطلوب از ظرفیت های مراکز علمی، ایجاد فرصت مناسب برای مشارکت عموم مردم، استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های سایر دستگاهها، تلاش برای همگانی کردن مردم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه و ارتقای سطح سلامتی و تندرستی مردم را جمله دیگر اقدامات این هیات در استان عنوان کرد.

برچسب‌ها ورزش همگانی مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش همگانی مجمع انتخاباتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد