Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@22:43:01 GMT

برخورد2 موتورسیکلت در خط ویژه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۲۴۴

برخورد2 موتورسیکلت در خط ویژه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مجید رنجبر گفت: در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان طالقانی دو دستگاه موتورسیکلت که در این خط ویژه در حال تردد بوده اند با یکدیگر برخورد می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 6 پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می‌گردد و متوجه می‌شود که این راکبین همان موتورسوارانی هستند که لحظاتی قبل بدون توجه به تذکرات پلیس راهور مستقر در ابتدای خیابان طالقانی با سرعت زیاد وارد خط ویژه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کارشناسان پلیس راهور فاتب بلافاصله ضمن ایمن سازی محدوده به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و با حضور اورژانس هر دو راکب به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به این تصادف و جلب توجه زیاد سایر شهروندان و رانندگان ایستاده و صحنه را مشاهده می‌کردند به همین علت شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که عوامل پلیس راهور مشغول روان سازی ترافیک گردیدند.

انتهای پیام/

20 / 20 پلیس راهور تهران بزرگ برخورد دو موتورسیکلت در خط ویژه سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور سرهنگ مجید رنجبر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پلیس راهور تهران بزرگ برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت پلیس راهور خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه