Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی با حضور مدیر و اعضای هئیت مدیره این نهاد در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از خانه مطبوعات خراسان رضوی، آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی با حضور مدیر و اعضای هئیت مدیره این نهاد در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های  با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان و پس از بازدید از سالن‌های تولیدی در آئین امضای تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات و رسانه استان و شرکت ایران خودرو خراسان شرکت کردند.

در ابتدای جلسه مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان اظهار داشت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن‌های تولیدی این شرکت شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

وی افزود: در سالی که جهش تولید توسط مقام معظم رهبری یک اولویت نامیده شده این تفاهم نامه می‌توانند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد، این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه‌‌ همکاری بین ‌کمیته امداد و نیروهای مسلح / طرح مهارت‌آموزی «سرباز ماهر» ‌اجرایی می‌شود + فیلماعتبار لازم برای تکمیل خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی اختصاص می‌یابدنماینده مردم سلماس: خانه مطبوعات مشکلات خبرنگاران را به نمایندگان مجلس منعکس کندقول‌های استاندار گلستان برای پیگیری ثبت خانه مطبوعات، مسکن و بیمه خبرنگاران

رئیس خانه مطبوعات و رسانه استان در ادامه عنوان کرد: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه می‌باشد، قطعنا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان جهت رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مهمترین مبحث در تولید شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر می‌باشد که رسانه و خانه مطبوعات در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می‌توانند مثمر ثمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک کنند.

زاهدی فرد افزود: در راه تولید مشکلات و معضلات فراوانی قرار دارد که شناخت آن‌ها و پیگیری جهت حل آن می‌تواند از سوی رسانه دنبال شود. 

در پایان جلسه، تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه استان توسط مدیران دو مجموعه به امضاء رسید.

انتهای پیام/281/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات خانه مطبوعات و رسانه های استان شرکت ایران خودرو خراسان تفاهم نامه همکاری استان خراسان خراسان رضوی همکاری بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است