Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@11:38:10 GMT

ماسک بزنیم لاغر می‌شویم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۸۱۲

ماسک بزنیم لاغر می‌شویم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، پس توصیه می‌شود با رعایت تمام نکات بهداشتی و استفاده حداکثری از ماسک، هوشمندانه‌تر از ماسک استفاده کنید. درصورتی که امکان دورکاری ندارید و به‌ناچار در محل کار خود باید با همکاران و مراجعه‌کنندگان مواجهه داشته باشید و مجبورید ساعت‌های طولانی از ماسک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکارهایی وجود دارد که از اثرات منفی تجمع دی‌اکسیدکربن در بدن بکاهید:

1 - در مواقع استراحت در فضای باز یا ایمن ماسک خود را بردارید و نفس عمیق بکشید.

2- سیگار یا قلیان نکشید.

3- افزودنی‌هایی در بازار وجود دارد که با افزودن آنها به آب بدون تغییر درطعم و مزه با افزودن هیدروژن مولکولی و منیزیم و کلسیم یونی به آب علاوه‌بر این‌که موجب قلیایی ‌شدن آب می‌شوند، آب خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز پیدا می‌کند که علاوه‌بر خنثی‌کردن اثرات منفی تجمع دی‌اکسیدکربن در بدن و افزایش چربی‌سوزی، بر افزایش ایمنی نیز تاثیر مستقیم می‌گذارد. اما توجه کنید از محصولاتی استفاده شود که دارای برند معتبر و گواهینامه سیب سلامت از سازمان غذا و دارو باشد.

افزودن برخی مواد مانند سرکه سیب یا آبلیموی تازه به آب آشامیدنی آن را اسیدی‌ می‌کند، اما یون‌هایی به بدن وارد می‌کند که می‌تواند مقداری از اسیدی شدن خون کاسته و تاثیر تجمع دی‌اکسیدکربن را تاحدی خنثی کند. اما فعلا بهترین راه ممکن، استفاده از افزودنی‌های قلیایی‌کننده آب است که اصطلاحا به آنها بادی‌بالانس می‌گویند و در برخی داروخانه‌ها یا به صورت اینترنتی قابل خرید هستند.

البته مسائل دیگری نیز باعث اسیدی‌شدن خون و کاهش متابولیسم و چربی‌سوزی از این طریق می‌شود که به اختصار نام می‌برم: استفاده زیاد از پلاستیک و ظروف یک‌بارمصرف، استنشاق برخی حلال‌ها و مواد شیمیایی که در آرایشگاه‌ها برای رنگ مو یا کاشت ناخن استفاده می‌شود و مصرف بیش از حد پروتئین و نیترات موجود در آب که استفاده از آب‌های قلیایی قادر به خنثی نمودن اثرات منفی اسیدی شدن محیط بدن به هر طریقی را دارد.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۰۶/۱۹) ماسک‌ها را از آینه‌ی ماشین آویزان نکنید چربی شکم و 6دلیل ناتوانی در آب کردن آن درمان کبد چرب با نسخه‌ ساده ابوعلی سینا شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک سلامت ماسک ماسک پزشکی ماسک بهداشتی ماسک N٩۵ ماسک ایرانی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم

یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟