Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:25:38 GMT

ایجاد ٢٧٠ شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۸۸۵۵

ایجاد ٢٧٠ شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی ظهر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد گفت: سه طرح تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، سردخانه و تولید عایق‌های حرارتی با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسیده، که بالغ بر ۲۷۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۴۰ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به بهره برداری رسیده و تاپایان دولت تدبیر و امید طرح‌های دیگری نیز به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: مناطق ویژه اقتصادی ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری و تولید دارند.

کد خبر 5020691

منبع: مهر

کلیدواژه: فارس شیراز دولت تدبیر و امید محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا مراسم عزاداری بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی ویژه اقتصادی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری