Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، گفت: دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کرمانی توانایی‌های ویژه‌ای دارند که این توانایی‌ها موفقیت‌های زیادی را در سطح کشور حتی در عرصه جهانی رقم زده است.

او با بیان اهمیت و ضرورت قرآن آموزی برای تحقق حیات طیبه و رسیدن به رشد و کمال معنوی گفت: در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی استان خراسان رضوی و به صورت مجازی برگزار شد، دانش آموز روشندل راضیه سنجری در پایه دهم موفق به کسب رتبه اول تفسیر، دانش آموز پایه دهم عباس غلامی حائز رتبه اول احکام، دانش آموز پایه دهم حکیمه خاکپور حائز رتبه اول صحیفه سجادیه و دانش آموز پایه نهم آتوسا فتحی حائز رتبه دوم نهج البلاغه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: دانش آموز پایه دوازدهم فاطمه سعید موفق به کسب رتبه دوم احکام، دانش آموز روشندل پایه دهم حسین محمدیان موفق به کسب رتبه دوم مداحی، دانش آموز پایه دهم عیسی سالاری موفق به کسب رتبه دوم اذان و دانش آموز پایه دوازدهم علی دامی حائز رتبه دوم احکام در این دوره از مسابقات شد.

اسکندری نسب همچنین از موفقیت تعدادی از معلمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد و گفت: حسین زمانی معلم روشندل از مدرسه شهید میرزابیگی رفسنجان موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته حفظ کل قرآن، محمود زنگی آبادی از مدرسه والعصر شهر کرمان موفق به کسب رتبه سوم در رشته قرائت قرآن و رضا کریمیان از دبستان باغچه بان چترود هم موفق به کسب رتبه سوم در رشته نهج البلاغه شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم مسابقات قرآن موفق به کسب رتبه دانش آموز پایه حائز رتبه پایه دهم رتبه دوم رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد