Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:59:30 GMT

انتقاد پیشکسوت استقلال از بازگشت استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۱۵۰

انتقاد پیشکسوت استقلال از بازگشت استراماچونی

پیشکسوت استقلال گفت: تیم در آستانه گرفتن یک جام که مستحقش بود به هم ریخت و باز هم از این آقای استراماچونی لطمه خوردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی درباره موضوع بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی و هدایت دوباره استقلال به موضوع مهمی اشاره کرد و از هدر رفتن وقت به عنوان یک موضوع مهم یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای بیانی! از اوضاع استقلال خبر دارید؟

شاهرخ بیانی گفت:

بله متأسفانه خبر دارم. تیم در آستانه گرفتن یک جام که مستحقش بود به هم ریخت و باز هم از این آقای استراماچونی لطمه خوردیم.

با او مشکل دارید؟

نه! اتفاقاً سال گذشته که آمد و حتی ابتدای فصل بد نتیجه می‌گرفت من به خبرورزشی گفتم باید پای او ایستاد و دیدید که تیم را به صدر جدول هم برد ولی بعد که آن اتفاقات رخ داد و دو ماه علاف برگشتنش شدیم و دیگر هم برنگشت مشخص شد که وضعیت او چیست.

وضعیتش چیست؟

شاهرخ بیانی گفت:

استراماچونی مربی خوبی است ولی کمی از بالا به ما نگاه می‌کند و اگر مدیران با او در حال مذاکره هستند باید طوری برگردد که حین کار کردن بداند در ایران کار می‌کند نه میلان و لندن! امکانات هر کشوری در حد همان کشور است و حس می‌کنم این همه شرط و شروط برای نیامدن دوباره است و دوباره یکی، دو ماه علافی!

پیشنهاد بهتری دارید؟

پیشنهادم سرعت دادن به کارهاست. اگر شرط گذاشته یک هفته‌ای همه کار‌ها را درست کنند و این همه وقت را از دست ندهند تا بدانیم که اگر قرار است برنگردد وقت را تلف نکنند و بروند با یکی، دو مربی دیگر حرف بزنند و تیم را به دست همان‌ها بسپارند. مگر مجیدی بد کار کرده بود که قیدش را زدند؟ اصلاً نمی‌دانم چه اصراری بود که استراماچونی برگردد وقتی استقلال، پرسپولیس را در نیمه‌نهایی شکست می‌دهد دیگر چه می‌خواهیم!

اصرار برای کاهش ضرر ۲ میلیون دلاری بود؟

شاهرخ بیانی گفت:

به هر حال هر تصمیمی دارند زودتر آن را به سرانجام برسانند. الان مشخص است چه کسی برای استقلال یارگیری می‌کند؟ فرهاد که گفت لیستی که داده را نادیده گرفته‌اند پس چه کسانی با چه برنامه‌ریزی در حال یارگیری هستند و اصلاً مربی بعدی می‌تواند با این وضعیت کار کند؟ من که باشم نمی‌پذیرم که یکی دیگر تیمم را ببندد و بعد مرا بالای سر بازیکنانش بگذارند. این‌ها همه تناقض‌هایی است که موجب می‌شود، ندانیم در این تیم و باشگاه چه خبر است. به خدا، مدیران باشگاه از معرفت هواداران سوءاستفاده می‌کنند و بعد از اعتراض کردن‌شان هم پلیس خبر می‌کنند! این راهش نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال شاهرخ بیانی لیگ برتر شاهرخ بیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت