Web Analytics Made Easy - Statcounter

AFC در فایل مستند خود اشاره به این موضوع داشته که اگر تیمی پس از شروع مسابقات از حضور در این بازی‌ها انصراف دهد تمام بازی‌ها به منزله کناره گیری مطرح می‌شود.

لیگ قهرمانان آسیا | ساعتی پیش در خبری باشگاه الوحده امارات که قرار بود این هفته با استقلال ایران روبه‌رو شود از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عدم حضور الوحده تعداد زیاد کرونایی این باشگاه بود. به همین دلیل باشگاه اماراتی طبق نامه‌ای به AFC از عدم سفر به قطر خبر داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه الوحده امارات تایید کرد و متذکر شد که فدراسیون فوتبال امارات درخواست تعویق بازی‌ها را داشته که پاسخ داده این امر در زمان فعلی امکان پذیر نیست.

همچنین AFC در ادامه خبر خود گفت که طبق مقررات،کمیته مربوطه باید در خصوص این اتفاق تصمیم گیری کند.

اگر نگاهی به مقررات موجود در سایت AFC و در بخش لیگ قهرمانان آسیا 2020 بیاندازیم به نکته زیر برخواهیم خورد. AFC در فایل مستند خود اشاره به این موضوع داشته که اگر تیمی پس از شروع مسابقات از حضور در این بازی‌ها انصراف دهد تمام بازی‌ها به منزله کناره گیری مطرح می‌شود.

طبق قانون مسابقات اگر باشگاهی انصراف دهد بر اساس قانون، تمام بازی‌های آن تیم لغو خواهد شد. البته AFC متذکر شده که هیچ امتیاز یا گلی در مسابقات برای تیم حریف حساب نخواهد شد تا رتبه نهایی گروه تغییر نکند.

AFC البته در ادامه از جریمه‌ها و محرومیت تیم مد نظر در قانون صحبت کرده است. از اینکه طبق قانون  تیم مذکور حداقل 50 هزار دلار جریمه خواهد شد و 2 سال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

البته به نظر می‌رسد به دلیل موضوع کرونایی بودن الوحده این اتفاق رخ ندهد و این اتفاق مستثنی باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل 24-2023 بوندسلیگا واقعا خاص بود. لورکوزن به یازده سال سلطه بایرن پایان داد و قهرمان شد و اشتوتگارت نیز توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

تیم تحت رهبری سباستین هوینس، 14 سال پس از آخرین حضور در لیگ قهرمانان، حالا از نظر ریاضی جواز حضور در لیگ قهرمانان بعدی را تضمین کرده است. پیروزی بروسیا دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی باعث شد بوندسلیگا پنج سهمیه در لیگ قهرمانان داشته باشد.

امروز وقتی از هوینس در مورد حضور در لیگ قهرمانان سوال شد، او گفت دوست دارد به رئال برخورد کنند: «نمی خواهم دروغ بگویم، بازی در مادرید و مقابل رئال احتمالا خاص‌ترین بازی برای ما خواهد بود، اما برخورد به بقیه تیم های سید یک لیگ قهرمانان نیز هیجان انگیز است».

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود