Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:02:52 GMT

توضیحات یک استقلالی درباره مصاحبه جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۵۰۲

توضیحات یک استقلالی درباره مصاحبه جنجالی

در سه جلسه تمرینی گذشته غیر از ۵،۶ بازیکن که در بیش از ۸۰ درصد بازی ها بازی کردند بقیه بازیکنان حاضر در تمرین بازیکنان کمتر بازی کرده بودند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در روزهای اخیری با انجام مصاحبه هایی نسبت به خریدهای این فصل استقلال، انتقاداتی داشت که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مصطفوی با ارسال پستی در اینستاگرام، نسبت به این مسائل، توضیحاتی را ارائه داده است.

متن پست اینستاگرامی صالح مصطفوی به این شرح است:

«سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی هواداران عزیز استقلال
طی چند روز اخیر مطالبی از بنده منتشر شده که باعث سو برداشت برخی از شما عزیزان شده، لذا ازین طریق توصیحاتی رو خدمتتون عرض می‌کنم.
تیم شما عزیزان استقلال بزرگ شایسته حضور بهترین هاست و در فصلی که گذشت بازیکنان با کیفیتی دراین تیم بازی کردند جهت ترمیم و تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات لازم بود در برخی از پست ها به طور حتم بازیکن جذب شود و بازیکنان موجود حفظ شوند، اگر بازیکنی بنا به هر دلیلی از تیم جدا شد جایگزین هم سطح نیز مورد نیاز بوده است، تمامی بازیکنانی که با آنها قرارداد منعقد شده بازیکنان با کیفیت هستند و در تیم های خودشان موفق بوده اند، لیکن اولویت ها به نظر بنده رعایت نشده است. امیدوارم باشگاه در ادامه راه موفق به تامین نیاز های تیم در تمامی پست ها شود.
در مورد شرایط کنونی تیم باید عرض کنم در سه جلسه تمرینی گذشته غیر از ۵،۶ بازیکن که در بیش از ۸۰ درصد بازی ها بازی کردند بقیه بازیکنان حاضر در تمرین بازیکنان کمتر بازی کرده بودند و این موضوع بسیار نگران کننده است. تیم های حریف استقلال در جام باشگاه ها تا بن دندان مسلح هستند و چه از لحاظ تعداد بازیکن با کیفیت و چه از لحاظ امکانات و آرامش در بهترین شرایط پا به میدان خواهند گذاشت ولی این پیراهن مقدس تن هر کسی باشد با تمام توان برای حفظ آبرو اعتبار تاج کبیر آسیا خواهد جنگید.

نکته پایانی اینکه بنده با بزرگان زیادی در این باشگاه خدمت شما عزیزان بوده ام از جمله آقای علیرضا منصوریان فرهاد مجیدی و همچنین جناب استراماچونی و در تمامی این ادوار انگ پیروی کورکورانه ازین بزرگان رو به بنده زده اند ولی بنده شخصیت مستقلی دارم و به تمامی این زحمتکشان و بزرگان احترام گذاشته و می گذارم و در حد توان و مسئولیتم به این بزرگان و باشگاه محبوبم خدمت کرده ام. امیدوارم روزهای تلخی که در دوران حضور بنده برای شما رقم خورده را به روزهای شادتان مثل دو برد در دربی ها و یا پیروزی بزرگ ۵ بر صفر برابر الریان ببخشید و ازین خدمتگزار کوچکتان راضی باشید. به امید سربلندی نام استقلال.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صالح مصطفوی استقلال تهران صالح مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت