Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:28:27 GMT

دهستان میغان نهبندان میزبان کاروان ملی نذر آب ۳ شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۹۷۶۳

دهستان میغان نهبندان میزبان کاروان ملی نذر آب ۳ شد

اولین کاروان طرح ملی نذر آب ۳ در خراسان جنوبی برای ارتقای سلامت و تامین آب شرب سالم در دهستان میغان نهبندان مشغول خدمات رسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، اولین کاروان طرح ملی نذر آب 3 در خراسان جنوبی برای ارتقاء سلامت و تامین آب شرب سالم امروز (20 شهریور) وارد دهستان میغان نهبندان و مشغول خدمات رسانی به مردم محروم این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجید بیکی» فرماندار نهبندان در این مراسم در روستای چاه شور ضمن قدردانی و توجه مجموعه هلال احمر استان های سمنان، یزد، تهران و استان خراسان جنوبی به مناطق محروم و مرزی نهبندان، اظهار کرد: کاروان نذر آب 3 در  روستاهای دهستان میغان نهبندان موجبات ارتقای سلامت و تامین آب شرب سالم را فراهم می کنند.

 

وی ببا یان اینکه نیازمندی های مناطق عشایری و محلات دامداری دهستان میغان احصا شده است، گفت: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار نهبندان از نعمت بررق برخوردارند ولی برخی از روستاهای زیر 10 خانوار شبکه برق ندارند، لذا برای حل مشکل روشنایی روستای چاه شور در حال خرید پنل خورشیدی هستیم و به تعداد خانوار روستای چاه شور پنل خورشیدی تامین خواهد شد.

 

بیکی در پاسخ درخواست مردم روستای محروم و مرزی چاه شور برای احداث سیل بند در روستا، بیان کرد: رودخانه روستای چاه شور در وسط روستا واقع شده که باید مطالعات احداث سیل بند توسط منابع طبیعی انجام شود ولی ایمن سازی روستا به لحاظ سیل انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از جاده های روستایی نهبدان خاکی است، گفت: 10 رو گذشته در نهبندان سیل راه ها را تخریب کرده است ولی به زودی با همکاری راهداری و اداره عشایری تیغ زنی راه روستایی چاه شور انجام می شود.

 

گفتنی است کاروان نذر آب ۳  با سه رویکرد خدمات سلامت محور، تامین آب شرب سالم و معیشت به ۳۲ روستای شهرستان مرزی نهبندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نذر آب شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان بیرجند خراسان جنوبی تامین آب شرب سالم چاه شور نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی