Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، افزود: کمبود آب در این استان ریشه بسیاری از مشکلات و چالش های دیگر این استان از جمله معضل بیکاری است، به طوری که بسیاری از فعالیت های اقتصادی این استان نظیر کشاورزی تحت تأثیر آن قرار گرفته است.
وی ادامه داد: چالش آب روند توسعه یافتگی این استان را با مانع مواجه کرده و در سالی که با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، شایسته است تا با عدالت در تخصیص منابع آبی، چهارمحال و بختیاری را از این فرصت محروم نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی در ادامه با اشاره به نرخ ۴۱ درصدی مشارکت در این استان تصریح کرد: این استان با دارا بودن بیشترین جمعیت فعال و آماده به کار در کشور، با نرخ بالای بیکاری نیز مواجه است که با وجود تنگناها و محدودیت های مالی و اعتباری، ایجاد فرصت شغلی برای این جمعیت دشوار است و می طلبد توجه دوچندانی به این استان شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نحوه بودجه بندی در کشور ، اظهار داشت: بودجه بندی کنونی به این صورت است که تنها ۳۰ درصد بودجه در اختیار استانها قرار می گیرد و ۷۰ درصد آن به طرحهای ملی اختصاص می یابد و این موضوع استانهای کمتربرخوردار نظیر چهارمحال و بختیاری را با کمبود اعتبارات و منابع مالی مواجه کرده است.
عباسی، تعدد قوانین و تفاسیر ناشی از این قوانین را از دیگر چالش های فراروی پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: این چالش هم در قوانین قوه مجریه و هم در قوانین قوه قضاییه وجود دارد که باید در خصوص کاهش قوانین و افزایش شفافیت آن  اقدامات موثری انجام داد.
به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه در رأس یک هیات عالی قضایی در سفری یک روزه، صبح روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهرکرد وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه وزارت نیرو سید ابراهیم رییسی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه وزارت نیرو اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است