Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:11:42 GMT

رغبتی جواب خلیل‌زاده را داد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۰۰۵۱

رغبتی جواب خلیل‌زاده را داد+ جزئیات

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم توضحیات مهمی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی رغبتی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با مسائل روز تیم و باشگاه و بعضی موضوعات مطرح شده، توضیحاتی را ارائه کرد.
 
وی ابتدا درباره اظهارات شجاع خلیل‌زاده گفت: از مسائلی که مطرح شده است تعجب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وی به شوخی می‌ماند تا واقعیت. آقای خلیل‌زاده در یکی، دو هفته‌ای که باشگاه به شدت درگیر نقل و انتقالات و رفع نیازهای تیم با توجه به فاصله کم تا لیگ قهرمانان بوده است، مراجعه کرد، دو، سه جلسه غیر رسمی هم داشتیم. آقای خلیل‌زاده کل امور قراردادی خودش را به مدیر برنامه سپرده است و جلسه رسمی با وی برگزار می‌شود. این مواردی که درباره دستور وزارت ورزش عنوان شد، صحت ندارد.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس، ادامه داد: نهادهای نظارتی در باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس که دولتی است، مستقر هستند. روی مسائل مالی و قراردادها نظارت دارند. برای هر قرارداد، باید توجیه و توضیح وجود داشته باشد ولی این طور که او مطرح کرده نیست.
 
او ادامه داد: با مدیربرنامه خلیل‌زاده هم دو جلسه رسمی داشتیم که آخرین آن سه شنبه بود. پیشنهاد خودشان را مطرح کردند. تصمیم درباره این پیشنهاد را یک نفر انجام نمی‌دهد. باید در هیات مدیره مطرح شود. هیات مدیره هم که نمی‌تواند یک نفر را در نظر بگیرد. باید بازیکنان دیگر را هم لحاظ کند. باید یک تصمیم برای همه بچه‌ها بگیریم. این مساله به زمان بیشتری نیاز دارد و بعد از لیگ قهرمانان برای آن تصمیم می‌گیریم. با عجله و با فشار که نمی‌شود این کار را انجام داد.
 
رغبتی خاطر نشان کرد: آقای خلیل‌زاده تا دو سال دیگر قرارداد دارد و دوباره درباره مفاد قرارداد بحث وجود دارد. در فاصله کوتاه تا رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که جای این حرف‌ها و تمدید نبود، با این وجود جلسه رسمی با مدیربرنامه وی داشتیم. ما در این زمان کم باید مسائل روی زمین مانده و رفع نیازهای اضطراری تیم در حوزه بازیکن را بر طرف می‌کردیم. نمی‌توانستیم این‌ها را رها کنیم. بعد از آسیا فرصت کافی برای این مسائل وجود دارد تا به آن ورود کنیم و اکثر بازیکنان هم مدیربرنامه رسمی دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: در کنار تمام این موارد باید توجه داشت که در بعضی موارد بندهای فسخ قرارداد وجود دارد. بعضی بازیکنان با اصرار و فشار خواهان اضافه شدن این بند به قرارداد می‌شوند. مفهوم چنین بندی آن است که هر قدر هم مدت قرارداد، طولانی شود، یک ساعت بعد از قرارداد اگر شرایط، فراهم شود، می‌توانند بروند. بعضی هم برای تمدید خواهان، تسهیل شرایط مربوط به بند جدایی می‌شوند که در عمل می‌تواند باعث کاهش مدت همکاری هم بشود. چنین تمدیدی فاقد ارزش واقعی است.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص آقای علیپور هم، باید این نکته را عرض کنم که برای ما مشخص شد هدف نهایی ایشان، بازی در اروپا است. او سال قبل هم درخواست داشت که به بعضی پیشنهادهای خارجی‌اش پاسخ بدهد که در آن زمان با توجه به شرایط اضطراری باشگاه، مخالفت شد. قرارداد وی در زمان مدیر وقت بدون تمدید از نظر رقمی افزایش پیدا کرد. در طول فصل هم آقای علیپور چند بار برای تمدید قرارداد، دعوت شد که از سوی وی موکول به آخر فصل شد با این قول که اولویت با پرسپولیس خواهد بود. باشگاه برای تمدید، پیشنهاد خوبی را مطرح کرد و در چند مرحله، رقم را افزایش دادیم ولی آخرین صحبت وکیل وی این بود که مساله علیپور پول نیست و می‌خواهد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد.
 
او گفت: از خبرها هم بر می آید که پیش نویس قرارداد امضاء شده است. این توافق‌ها هم که یک شبه نمی‌شود. زمان می‌برد. قطعا برای همین چند روز نیست و در این شرایط کرونا، زمان بیشتری هم نیاز بود و این نشان می‌دهد او واقعا دنبال رفتن به اروپا بوده است. این هم طبیعی است که بازیکن بخواهد در اروپا بازی کند. این موقعیت برای هر کسی پیش نمی‌آید. خب بازیکن هم باید به آینده حرفه‌ای و زندگی خود فکر کند. علیپور هم در مدتی که بود خیلی تلاش و کمک کرد و می خواستیم برای فصل بعد هم این‌طور باشد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه در پایان، تصریح کرد: این روزها کسانی به بستن قراردادها یا عدم تمدید ایراد می‌گیرند که در زمان خودشان به رقم قراردادها اضافه شد بدون آن‌که متقابلا امتیازی بگیرند یا قرارداد را تمدید کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس علی رغبتی شجاع خلیل زاده هیات مدیره خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد

سث رالینز قراردادی طولانی‌مدت با WWE امضا کرد

به دنبال افزایش حقوقی قابل توجه، سث رالینز قراردادی چندساله با WWE امضا کرد.

طرفداری | به نقل از Fightful Select سث رالینز قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرده است. این قرارداد طولانی مدت بوده و قهرمان سابق کمربند سنگین وزن WWE در ازای افزایش حقوق قابل توجهی حاضر به امضای آن شده است.

منابع نزدیک به WWE به شان راس از Fightful select اطلاع دادند که سث رالینز به دنبال امضای یک قرارداد جدید، در سال‌های آینده نیز به همکاری با WWE ادامه خواهد داد. این قرارداد نیز مشابه بیشتر قراردادهایی که به تازگی تمدید شدند، از نوع طولانی مدت بوده و افزایش رقم قابل توجهی را به خود دیده است.

این اتفاق به منزله یک نفس راحت برای مسئولین WWE بود، چرا که بی شک سث رالینز از بدو ورودش به این کمپانی همواره یکی از بزرگترین ستارگان WWE به شمار آمده است. اگرچه این تمدید قرارداد برای مسئولین WWE دستاوردی بزرگ بود، اما کمتر کسی انتظار جدایی رالینز از کمپانی اول کشتی کچ جهان را داشت. ویژنری که از ستارگان برند ماندی نایت راو به شمار می‌رود، پیشتر نیز در مصاحبه با Fightful از تمایل خود به ماندن در WWE خبر داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد