Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع مردم تهران به دلیل اهانت نشریه فرانسوی و پیامبر گرامی اسلام در حالی در میدان امام حسین(ع) برگزار شد که تعدادی از مردم قرآن به دست در این تجمع شرکت کرده و می‌گفتند انتقام اهانت به کتاب الله و رسول الله را با رژه فتح در تل‌آویو می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، تجمع مردم تهران به منظور محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام و قرآن کریم از سوی یک نشریه فرانسوی در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین حضار توزیع شده و تجمع‌کنندگان با فاصله‌گذاری اجتماعی حضور داشتند. 

 

در بین جمعیت حاضر در میدان امام حسین (ع)‌ تعدادی از تهرانی‌ها با عکس نوشته‌هایی از تصویر شهدا نظیر حاج قاسم سلیمانی، مصطفی احمدی روشن، سردار تهرانی مقدم، سردا حسن باقری، سردار احمد متوسلیان و ... اعلام کردند که اهانت به رسول الله گناهی نابخشودنی است و این کار برنامه ریزی شده برای انحراف افکار عمومی از اقدامات خبیثانه آمریکای جنایتکار و صهیونیست کودک کوش است. 

 

همچنین پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه لبیک یا رسول الله(ص) در دستان مردم بود و پرچم‌های یا حسین و سید الشهدا (ع) در دستان تجمع کنندگان به اهتزار درآمده بود.

همچنین تجمع کنندگان با شعار عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب زمان، صاحب عزاست امروز سینه زنان این اقدام دنیای غرب را محکوم کردند. 

پلاکاردی با متنی خاص هم چشم نواز بود؛ در این پلاکارد تاکید شده بود که «درد شارلی ابدو را با رژه فتح در تل آویو درمان می‌کنیم». 

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اهانت به پیامبر صهیونیست تجمع اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)