Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:17:39 GMT

پیشنهاد عراق برای میزبانی نشست اوپک‌پلاس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۰۲۴۶

پیشنهاد عراق برای میزبانی نشست اوپک‌پلاس

وزارت نفت عراق اعلام کرد که پیشنهاد برگزاری نشست گروه «اوپک پلاس» در دسامبر آینده (آبان) در بغداد، همزمان با جشن شصتمین سالگرد تأسیس اوپک را داده است.

به گزارش ایمنا، عاصم الجهاد، سخنگوی وزارت نفت عراق روز پنجشنبه در اظهاراتی خبری، اظهار کرد: «احسان عبدالجبار» وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به «محمد سانوسی بارکیندو» دبیرکل اوپک پیشنهاد داد علاوه بر برگزاری نشست وزرای اوپک و اعضای اوپک پلاس، تاریخ جشن چهارم دسامبر در بغداد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست قرار بود، سپتامبر (شهریور جاری) در بغداد برگزار شود، اما به دلیل بحران کرونا تصمیم به تعویق آن گرفته است.

الجهاد افزود: وزارت نفت کمیته‌ای عالی برای آماده سازی این جشن که قرار بود ۱۴ سپتامبر برگزار شود، تشکیل داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: بیش از ۲۵ وزیر نفت کشورهای عضو اوپک و اوپک پلاس و همچنین شخصیت‌های شناخته شده جهانی در جشن شصتمین سالگرد اوپک شرکت کنند.

سخنگوی وزارت نفت عراق تاکید کرد: این رویداد مهم نقش عراق را در بازار جهانی نفت تقویت می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 443580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند خاورمیانه منطقه خاورمیانه و خلیج فارس عراق اوپک پلاس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت نفت اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان