Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون رئیس جمهور، از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از فز نخست موزه دفاع مقدس گیلان خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم مرحله اول این طرح تا سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) در فروردین ماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از روند احداث موزه دفاع مقدس گیلان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، گفت: اگرچه خدمت به مردم جهت تامین رفاه جامعه ضروریست، اما حفظ و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمندتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گیلانیان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشان دادند در همه عرصه های انقلاب اسلامی پیشگام هستند، افزود: ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس گیلان می تواند مرکز مهمی برای برای انتفال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آینده باشد.

معاون رئیس جمهور، از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از فز نخست موزه دفاع مقدس گیلان خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم مرحله اول این طرح تا سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) در فروردین ماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود.

نوبخت، با اشاره به وظایف قانونی سازمان برنامه و بودجه برای پشتیانی از حرکت های فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس، گفت: موزه دفاع مقدس می تواند موجب نشر فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ ماندنی ملت ایران شود.

سرهنگ حسین مصطفی پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان نیز، با ارایه گزارشی از روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، خاطرنشان کرد: این طرح در سه فاز طراحی شده که فاز نخست با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی با اشاره به عقب ماندگی گیلان در ساخت باغ موزه دفاع مقدس، یادآور شد: گیلان جزو آخرین استان ها درخصوص ساخت باغ موزه دفاع مقدس است که برای اتمام این طرح علاوه بر همکاری جهادی همه دستگاه ها، تامین اعتبار و انتقال سند زمین محول شده از سوی راه و شهرسازی نیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی موزه دفاع مقدس محمدباقر نوبخت موزه دفاع مقدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود