Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:53:22 GMT

اهدای 3هزار و 949 قربانی به حسینیه اعظم زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۰۵۷۹

اهدای 3هزار و 949 قربانی به حسینیه اعظم زنجان

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بنا به گزارشات تجمیع شده کمیته مالی ستاد دهه محرم 1399 حسینیه اعظم زنجان با وجود عدم برگزاری مراسم یوم‌العباس که همه ساله صحنه دلدادگی و عاشقی عزاداران حسینی در اهدای نذورات بود امسال نیز خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان عملدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت امنای استان زنجان تصریح کرد: بر اساس همین موضوع تعداد ذبح قربانی با حضور صاحبان نذر 207 راس شامل 5 راس گاو و 46 راس بز و 156 راس گوسفند بود.

وی افزود: همچنین تعداد تحویل دام زنده نیز یک هزار و 885 راس شامل سه راس گاو، 909 راس بز و 973 راس گوسفند بوده است.

فیروزفر با اشاره به اینکه تعداد ذبح قربانی نیابتی نیز 686 راس بود، اضافه کرد: این گوسفندان به نیابت از صاحبان نذر توسط حسینیه اعظم زنجان تهیه و ذبح شد.

رئیس هیأت امنای استان زنجان همچنین میزان نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی را یک هزار و 171 راس اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این نذورات 10 میلیارد و 842 میلیون و 500 هزار ریال بود.

وی افزود: همچنین میزان نذورات نقدی در جایگاه‌های جمع‌آوری نذورات نیز 13 میلیارد و 274 میلیون و 617 میلیون و 334 هزار ریال بود.

فیروزفر ادامه داد: مبلغ حاصل از فروش یک هزار و 679 راس دام نیز 14 میلیارد و 66 میلیون و 129 هزار ریال بوده و مبلغ حاصل از فروش طیور زنده و آلایش آن نیز 732 میلیون و 163 هزار ریال بود.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان افزود: ادامه داد: در مجموع امسال 3 هزار و 949 قربانی نذر حسینیه شد که ارزش ریالی آن 38 میلیارد و 915 میلیون و 409 هزار و 344 ریال است.

وی گفت: متوسط مبلغ پرداخت شده برای هر قربانی 9 میلیون و 259 هزار ریال و متوسط مبلغ به ازای هر دام نیز 8 میلیون و 377 هزار ریال است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینیه زنجان گوسفند گاو حسینیه اعظم زنجان هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

به گزارش مهر، عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

بخشدار زاینده‌رود شهرستان سامان نیز گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به‌علت نقص فنی و ناتوانی در کنترل خودرو باعث تخریب دیواره حسینیه شهر هوره شد.

به گزارش ایلنا، سید عقیل موسوی روز شنبه در گفت و گویی افزود: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود. این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد