Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جباری عصر پنجشنبه در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: ایجاد دبیرخانه و ایجاد شورای راهبردی از جمله اقداماتی بود که برای تسهیل سازی قوانین در مجلس تشکیل شده است.

وی افزود: حل معضلات و مشکلات فعالین اقتصادی در برهه کنونی یکی از دغدغه های مهم نمایندگان مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری استفاده از پیشنهادات و نظریات فعالان بخش خصوصی و نخبگان اقتصادی را یکی از راهکارهای کلیدی برای هموارسازی مسیر برای رشد اقتصادی استان عنوان کرد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس در دور نهم آغاز فعالیت هیات نمایندگان تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی و بازرگانان به کار بسته است که تشکیل کمیسیون های ۱۲ گانه و استفاده از ظرفیت های شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی بخشی از اقدامات اتاق در این راستا است.

محمدرضا صفا بیان داشت: خرید و تجهیز دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه و گسترش سیطره فعالیت اتاق در غرب هرمزگان از اهدافی بود که اتاق توانست به آن دست یابد.

وی افزود: امروز اتاق بازرگانی بندرعباس لقب اتاق شیشه ای را به خود گرفته است و ایجاد همدلی بین فعالان اقتصادی و مشارکت برای رونق اقتصاد استان مهم ترین دستاوردی است که در کارنامه دور نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس می درخشد.

کد خبر 5020851

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان هرمزگان احمد جباری محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا مراسم عزاداری بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی اتاق بازرگانی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد