Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: متاسفانه مردم‌ استان لرستان با توجه به تورم، نرخ بالای بیکاری، عدم رونق مطلوب کسب و کار و افزایش لجام گسیخته مسکن دچار حالت ناامیدی و یأس شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در دفتر نماینده ولی در استان برگزار شد با بیان اینکه مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و سایر مجموعه‌هایی که دارند در این وضعیت اقتصادی کشور همچون باران رحمت هستند اظهار داشت:  بنیاد برکت امام راحل و زیرمجموعه‌های این بنیاد نقطه اطمینان و قوت قلبی برای مردم کشور است و به همان میزان که مردم ایران احساس رضایت و خرسندی دارند بیش از آن اسباب خشم دشمنان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دین اسلام دین رحمت،کرامت،شرافت، فضیلت‌ها، مهربانی‌ها و مبارزه با فساد است که پرچم این دین در حال حاضر در کشورهای اسلامی  برپاست که نظام سلطه به دنبال پایین کشیدن این پرچم هستند.

طرح اقدام ملی مسکن به‌زودی در استان لرستان آغاز می‌شودگزارش|وقتی صاحبخانه ‌قیمت‌گذار مسکن ‌‌می‌شود / حساب و کتاب ‌مسکن از دست ‌مشاوران املاک دررفتطرح جهش تولید و تامین مسکن در مجلس فوریتی شد

نماینده ولی فقیه در لرستان  عنوان کرد: مسکن در حال حاضر یک دارایی و سرپناه است که سبب می‌شود خانواده‌های دهک‌های متوسط و کم درآمد جامعه از داشتن مسکن محروم بمانند، مسکن  نقش پررنگ و تاثیرگذاری در اقتصاد، اشتغال و توزیع درآمد دارد که اگر برنامه‌های جامع و علمی مبتنی بر پژوهش و مدیریت جهادی اجرا شود آثار مثبتی خواهد داشت ولی تاکنون اینگونه نبوده و دهک‌های پایین جامعه در حوزه مسکن متضرر شده و از داشتن یک سر پناه محروم شده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه بنیاد برکت با پای کار آمدن به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از قیمت بالای مسکن  در بین دهک‌های پایین جامعه  به ویژه در استان لرستان است.

شاهرخی تصریح کرد: استان لرستان علی‌رغم ظرفیت‌های همچون آب فراوان، باغات،گیاهان دارویی، زمین حاصلخیز و معادن فراوان ولی از صنایع تبدیلی و دامپروری صنعتی محروم است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مردم‌ استان لرستان با توجه به تورم، نرخ بالای بیکاری، عدم رونق مطلوب  کسب و کار و افزایش لجام گسیخته مسکن دچار حالت ناامیدی و یأس شده‌اند که امیدواریم با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل مردم احساس کنند جنب و جوش متفاوتی ایجاد شده است.

انتهای پیام/645/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

در این مراسم که روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد، به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگرِ مشمولِ ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی مسکن، زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدامِ ابتکاری در سطح استانی بود، مصوبه‌ی پنجمین جلسه‌ی کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی هفت هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزارو ۵۰۰ ایثارگر دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سنوات گذشته در مجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده‌اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه های تابعه‌ی وزارت راه و شهرسازی در استان، تامین مسکن همه‌ی ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی افزود: قانون، تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد