Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اختصاص هلی‌کوپتر اورژانس به چهارمحال و بختیاری در هفته آینده خبر داد و گفت: همچنین از هفته آینده ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمان استان افزوده می‌شود.

مجید شیرانی ۲۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در خصوص مدیریت کرونا در استان، اظهار کرد: باوجود کاستی‌ها مدیریت این بیماری در استان به همراهی مسئولان و دستگاه قضایی به خوبی انجام شد و برای این کار از همه ظرفیت‌های بالقوه استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: برای مدیریت ویروس کرونا سعی کردیم تصمیمات به دور از احساسات باشد و برای اقدامات از چارچوب اداری خارج شدیم، به همین در چهارماهه ابتدایی سال میزان بروز و مرگ و میر این ویروس در چهارمحال و بختیاری کمتر از سایر استان‌ها بود، حتی در زمانی که همه استان‌ها وارد پیک دوم وارد شدند و وضعیت قرمز شد این استان تنها در وضعیت هشدار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار نمونه از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته شده است، بیان کرد: در این ایام ۴۵۰۰ بیمار در بخش‌های کرونا بستری شدند و تست حدود ۶۵۰۰ بیمار مثبت اعلام شد، همچنین ۲۰۰ بیمار نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

شیرانی ادامه داد: حدود ۴۰۰ نفر از همکاران کادر درمان چهارمحال و بختیاری نیز به کرونا مبتلا شدند و ۲ شهید عرصه خدمت در ایام شیوع کرونا داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از اختصاص هلی‌کوپتر اورژانس به چهارمحال و بختیاری در هفته آینده خبر داد و گفت: همچنین از هفته آینده ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمان استان افزوده می‌شود و اولویت توزیع نیرو با مناطق محروم است، این مسئله کمبودها در این حوزه را جبران می‌کند.

وی در پایان در خصوص به رسیدگی پرونده‌های جرایم پزشکی و شکایت از کادر درمان، درخواست کرد: امید است در رسیدگی به این پرونده‌ها از کارشناسان حوزه قضایی پزشکی استفاده شود تا در برخی از موارد از تضییع بیت‌المال جلوگیری شود.

جلوی انتقال‌های غیر قانونی و غیر کارشناسی با دستور رئیس قوه قضائیه گرفته شود

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: روستای نمونه ایثارگری، اولین شهید مدافع حرم، اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی از افتخارات  این استان است.

وی ادامه داد: از دستگاه قضا انتظار می‌رود که مسئله آب یعنی مهم‌ترین مزیت استان که به مهم‌ترین دغدغه استان تبدیل شده است با نگاه ویژه حل شود.

راستینه تأکید کرد: مسئله اصلی دیگر اشتغال است که زیرساخت‌ها درست شود و انتظار مردم از رئیس قوه قضائیه این است که دستور اجرای پرونده‌هایی که با حکم قضایی و ریاست دادگستری صادر شده است، آغاز شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان بیان کرد: انتظار دیگر این است که جلوی انتقال‌های غیر قانونی و غیر کارشناسی با دستور جنابعالی گرفته شود.

راستینه به مشکل مردم سودجان اشاره و یادآوری کرد: ۲۳۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار در این منطقه اجاره شده است اما با دخالت افراد سودجو اجازه اجرا داده نشده است.

وی تأکید کرد: پرونده کلاهبرداری در حوزه طلا در استان در حال پیگیری است که انتظار می‌رود با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه به سرانجامی سریع برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه هفته آینده علوم پزشکی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد