Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:08:08 GMT

اختصاص ۷۴ سهمیه جذب معلم به رامشیر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۱۴۴۰

اختصاص ۷۴ سهمیه جذب معلم به رامشیر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: با توجه به مجوز‌های صادره از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش دفترچه آزمون استخدامی بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش بارگذاری شده است.

او بیان داشت: متقاضیان تا ۲۹ شهریور ماه فرصت ثبت نام دارند و مهمترین شرط آزمون استخدامی جذب نیروی بومی با تعهد خدمت ۱۰ ساله است که داوطلبان می‌بایست نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی با اشاره به اختصاص ۷۴ سهمیه جذب معلم به آموزش و پرورش رامشیر، افزود: برای هر کدام از رشته‌های آموزگار ابتدایی استثنایی، دبیری ادبیات فارسی، دبیری علوم اجتماعی، دبیری فیزیک و دبیری تاریخ یک نفر و هر کدام از رشته‌های دبیر عربی، هنرآموز حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، تاسیسات و مراقب سلامت ۲ نفر سهمیه اختصاص یافت.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر تصریح کرد: بیشترین سهمیه جذب به رشته آموزگاری ابتدایی با ۳۴ نفر اختصاص یافته است و در رشته‌های دبیر ریاضی، مشاوره واحد آموزشی و تربیت بدنی به ترتیب ۳، ۴ و ۶ نفر استخدام می‌شوند. همچنین در هر کدام از رشته‌های مربی امور تربیتی و دبیری زبان و ادبیات فارسی ۵ نفر پذیرفته خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نیرو‌های خرید خدمت و حق التدریس هم می‌توانند به صورت آزاد در این آزمون شرکت کنند که در صورت پذیرفته شدن سابقه تدریس آن‌ها به عنوان یک اولویت در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعلیم و تربیت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است

اکبر قنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی، شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در محل آموزش و پرورش را گامی ارزشمند در پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و درخواست‌های همکاران فرهنگی دانست و افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه ویژه ای در تجلیل از مقام شامخ معلم خواهیم داشت، تا بتوانیم این جایگاه برجسته را نزد دانش آموزان بیش از گذشته ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، عملکرد مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در دو سال گذشته را تحولی عظیم دانست و افزود: کسب رتبه برتر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر در راهیان نور دانش آموزی، افزایش چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی، کسب ٢٧ مقام ورزشی تیم‌های ورزشی در سطح استان تهران، راهیابی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور از جمله توفیقات به دست آمده است.

قنبری همچنین به رشد فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش اسلامشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی، چندین مدرسه تخریب و بازسازی شد و در این خصوص ٢۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، که ١٠٠ کلاس درس تحویل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی و بهسازی، زیباسازی مدارس شاهد یک تحول و رشد چشمگیری در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر بوده ایم که این تلاش‌های تحولی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6098711

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش