Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم استان نسبت به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم در محل مسجد، گفت: دشمنان اسلام و مسلمانان همواره در طول تاریخ در تلاش برای ضربه زدن به وحدت و استقامت مسلمان بودند و اهانت های اخیر در راستای این قبیل توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد در مقابله با توطئه های دشمنان متحد شوند، افزود: دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتارهایی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مسلمان هرگز در برابر توهین به مقدسات خود سکوت نخواهند کرد، متذکر شد: استکبار جهانی به دنبال عادی سازی توهین و یاغی گری هستند و مسلمانان باید هرگز اجازه شکل گیری چنین امری را به دشمنان ندهند.

خاتمی با بیان اینکه توهین، آزادی بیان نیست، افزود: توهین به مقدسات مسلمانان نشان از زبونی و اضمحلال دشمنان در برابر منطق و گسترش اسلام در جهان است.

وی اسلام هراسی و توهین به مقدسات را رویکرد همیشگی دشمنان مسلمان عنوان کرد و گفت: هوشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتارها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

کد خبر 5020876

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان توهین به پیامبر علی خاتمی محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا مراسم عزاداری بوشهر عاشورا گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار داشت: مساله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جدا است. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

کد خبر 6089395

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم