Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغعلی گفت: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» شامگاه امروز (پنجشنبه 20 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در غرب استان گلستان وجود دارد و 244 صندوق اخذ رای برای این منظور حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: درخواست داریم در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی مردم غرب گلستان در ساعات اولیه نسبت به رای دادن اقدام کنند.

 

چراغعلی بیان کرد: 198 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات در حوزه شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان واجد شرایط برای رای هستند.

 

وی گفت: در این چهار شهرستان افرادی که در دوره نخست انتخابات پای صندوق رای حاضر شدند و چه افرادی که بنا به هر دلیلی نتوانستند رای دهند می توانند در دوره دوم انتخابات شرکت کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود:این انتخابات از فردا (21 شهریور) و ساعت هشت صبح آغاز می شود و در ساعت 18 به پایان خواهد رسید و احتمال تمدید این زمان کم است.

 

چراغعلی افزود: حضور مردم در ساعات نخستین انتخابات باعث کاهش تراکم جمعیت در ساعات پایانی می شود و لذا درخواست داریم که به منظور حفظ سلامتی شهروندان مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

وی افزود: منتخب مردم در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان از طریق مجاری رسمی اعلام خواهد شد و نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی پیش از پایان رای گیری جرم محسوب می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان به رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: از روز گذشته نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت در شهرستان های حوزه انتخابیه مستقر شدند و رای دهندگان باید با ماسک وارد شعبه اخذ رای شوند.

 

چراغعلی افزود: برگزاری کارناوال انتخاباتی پس از پیروزی انتخابات اکیدا ممنوع است و همه تمهیدات لازم برای این منظور پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله دوم انتخابات مجلس حضور حداکثری درانتخابات ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات استان گلستان رای دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی