Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:43:49 GMT

جانشین مغانلو از آذربایجان . پرسپولیس آمد!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۱۶۵۸

جانشین مغانلو از آذربایجان . پرسپولیس آمد!

مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان برای فصل بیستم به عضویت پیکان در آمد.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی شریفی که فصل گذشته را بعد از جدایی از پرسپولیس به لیگ آذربایجان عزیمت کرده بود، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته و اینبار پیکان را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

 

شریفی که در مدت کوتاه حضورش در لیگ آذربایجان و تیم سومقاییت توانسته بود با ۵ گل زده شرایط خوبی را پشت سر بگذارد، در بازگشت به لیگ ایران و در شرایطی که تیم‌های سپاهان، گل‌گهر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را خواهان خود می‌دید، ترجیح داد به عضویت پیکان در بیاید و زیر نظر عبدالله ویسی کار‌ را دنبال خواهد کرد.

 

مهاجم سابق تراکتور و سپاهان که بعد از درخشش در این دو تیم، راهی پرسپولیس شده بود، در مدت نیم فصل حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورد. با این حال این بازیکن تکنیکی و سرعتی که قابلیت حضور در پست وینگر را نیز برخوردار است با حضور در سومقاییت توانست شرایط خوبی را دنبال کند اما در ادامه ترجیح داد به فوتبال ایران بازگردد.

 

پیکان در فصل گذشته شهریار مغانلو را در خط حمله خود داشت که به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد و البته جدایی احتمالی سعید واسعی نیز باعث شده تا اکنون ویسی برای تقویت خط هجومی و برطرف کردن این ضعف به دنبال این است تا با حضور مهدی شریفی به نتایج مدنظر در فصل آتی دست یابد.

نقل و انتقالات 1399 پیکان مهدی شریفی سومقاییت آذربایجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 پیکان مهدی شریفی سومقاییت آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین