Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:22:59 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۲۰۷۳

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اصغر علی‌اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: با توجه به حوادث متعدد کوهستان، حادثه خیز بودن و همچنین کوهستانی بودن استان اجرای این رزمایش در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حوادث متعدد کوهستان از جمله دره ویژدرون شهرستان ملکشاهی و با تاکید بر اینکه ریسک و حساسیت کار در کوهستان بالاست و به جز افراد متخصص کسی نمی‌تواند در جستجو و نجات کوهستان اقدام کند، افزود: جمعیت هلال احمر با برگزاری این دوره‌ها تلاش می‌کند با پرورش نجاتگران متخصص به افراد گرفتار در کوهستان با کمترین زمان و کمترین ریسک کمک کند و آن‌ها را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار نظرسنجی‌های انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است

محمد نوذری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، گفت: فعالان فضای مجازی از انتشار هرگونه نظرسنجی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران خودداری کنند.

وی افزود: انجام نظرسنجی‌های انتخاباتی هواداران نامزدهای مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تخلف از قانون محسوب شده و ممنوع است.

تولید انار باغات سیروان به ۲۲۵ تن کاهش یافت

نورالدین فتاح‌زاده مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیروان، اظهار داشت: قبل از وقوع سیلاب سال گذشته مساحت باغات انار شهرستان سیروان ۱۰۰ هکتار بود که بعد از بروز سیلاب ۸۵ هکتار معادل ۸۵ درصد از کل باغات شهرستان به زیر آب رفت و خشک شد.

وی افزود: در هر دوره از بازدهی ۱۰ تا ۱۵ تن انار مرغوب از این باغات تولید و در فصل برداشت یک هزار و ۵۰۰ تن محصول انار توسط باغداران برداشت می‌شد که بعد از سیلاب این رقم به ۲۲۵ تن کاهش یافت.

نماز جمعه تنها در یک شهر ایلام اقامه نمی‌شود

حجت‌الاسلام محمدصادق پیمایی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام، گفت: با توجه به اینکه شرایط برای اقامه نماز در بیشتر مناطق استان فراهم شده است، نماز جمعه فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهر ایلام اقامه می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای سلامتی هم استانی‌ها و شفای بیماران از عموم مردم خواست: برای کمک به ریشه کنی کرونا ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عمل به دستورات ستاد کرونا از توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار غافل نباشند.

هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال در حوزه فناوری اطلاعات ایلام سرمایه گذاری شد

احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: یک هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال طی 2 سال گذشته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان از سوی دولت سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: طی مدت یاد شده ۱۱۰ روستای این استان با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال به اینترنت پرسرعت روستایی متصل شده‌اند و با اضافه شدن این تعداد هم اکنون ۳۲۵ روستای بالای ۲۰ خانوار معادل ۸۰ درصد روستاهای مشمول از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مجلس شورای اسلامی فضای مجازی نظرسنجی احمد کرمی سرمایه گذاری استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

حسن شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد پوشاک با همت یکی از خیرین تهیه و در بین فرزندان ایتام شهرستان پاوه توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی ۸۰ دست پوشاک اهدایی به ایتام این شهرستان یک میلیارد ریال بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه بیان کرد: پوشاک اهدایی در کمترین زمان ممکن به فرزندان مورد نظر تقدیم شد.

شیخ الملوکی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های گسترده‌تری در این خصوص انجام شود و این هدایا با توجه به نیازسنجی به ایتام و نیازمندان مورد نظر و طبق نیت خیرین اهدا شود.

کد خبر 6088596

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار