Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد گفت: منتظر تیم کرمانشاه بودم چون دوست داشتم در تیم استان‌مان کشتی بگیرم اما گفتند حضور کرمانشاه در لیگ برتر آزاد منتفی است. - اخبار ورزشی -

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد منتفی شدن حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه کرمانشاه گفته بود تیم می‌دهد و اسپانسر پیدا کرده، من با تیم دیگری قرارداد نبستم و منتظر تیم کرمانشاه بودیم چون دوست داشتم در تیم استان‌مان کشتی بگیرم اما گفتند اسپانسر نیامده و حضور کرمانشاه در لیگ برتر آزاد منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص عقد قرارداد با تیم هیئت کشتی قائمشهر تاکید کرد: مهدی تقوی از اسفند ماه به من گفت بیا قرارداد ببند و برای تیم قائمشهر کشتی بگیر، اما منتظر تیم استانم بودم. وقتی مشخص شد کرمانشاه در لیگ تیم ندارد، روز یکشنبه من و ارشک به همراه، بهمن تیموری، خیرالله قهرمانی و حامد رشیدی با تیم قائمشهر قراردادمان را ثبت کردیم.

تشکیل جلسه در سازمان لیگ برای تعیین زمان آغاز لیگ برتر کشتی

محبی که سهمیه وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک را به دست آورده در مورد وضعیت بدنی اش گفت: خدا را شکر بد نیستم، با این شرایطی که پیش آمده و سالن‌ها بسته بوده، به هرحال فکر نمی‌کنم هیچ کشتی گیری از نظر مسابقه و تمرین در شرایط ایده آل باشد. بیشتر بچه‌ها تمرین هوازی و بدنسازی داشته‌اند. لازم بود که مجوز برگزاری لیگ برتی کشتی صادر شود چون بیشتر رشته‌ها تقریبا کارشان را شروع کرده‌اند و فوتبال هم که لیگش تمام شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کرمانشاه در لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم