Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قرآنی کشوری و بین المللی با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به وضعیت کنونی کشور و لزوم پروتکل های بهداشتی، جلسه هم افزایی مسئولان شبکه قرآن و معارف سیما و اوقاف در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن کشوری در آبان ۹۹ و پوشش رسانه ای آن ، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت : مقدمات برگزاری مرحله فینال مسابقات با حضور متسابقین و بدون جمعیت فراهم شده است.

جواد شیخ اکبری ، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز ضمن اعلام آمادگی برای پوشش رسانه ای این رویداد قرآنی بر برگزاری هر چه باشکوهتر این دوره از مسابقات تاکید کرد.

در ادامه این دیدار ، همچنین درباره مسابقات بین المللی قرآن کریم که بنا بود سال گذشته برگزار شود ، گفتگو شد و مقرر گردید این مسابقات در دهه فجر بصورت مجازی و با هماهنگی نمایندگی های صداوسیما و رایزنی های فرهنگی ایران در کشورهای مورد نظر برگزار شود.

مرحله مقدماتی مسابقات بین اللملی قران با حضور 600 نفر شرکت کننده پیشتر برگزار شده و از این تعداد 180 نفر از 50 کشور به مرحله بعد راه یافتند که 30 نفر از آنها خواهرانی هستند که در رشته حفظ کل قرآن شرکت کرده اند .

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی