Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی، چالش آب را از مهمترین چالش های این استان عنوان کرد و گفت: دستگاه قضا با نگاه عدالت محورانه خود مانع تضییع حقوق مردم استان چهارمحال و بختیاری در حوزه آب شود و کم و کیف تخصیص آب متناسب با واقعیت های موجود انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (پنجشنبه ۲۰ شهریور) در نشست شورای اداری این استان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: این استان با دارا بودن بیشترین جمعیت فعال و آماده به کار در کشور، با نرخ بالای بیکاری نیز مواجه است که با وجود تنگناها و محدودیت های مالی و اعتباری ایجاد فرصت شغلی برای این جمعیت دشوار است و می طلبد توجه دوچندانی به این استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمبود آب در این استان ریشه بسیاری از مشکلات و چالش های دیگر این استان از جمله معضل بیکاری است به طوری که بسیاری از فعالیت های اقتصادی این استان نظیر کشاورزی تحت تأثیر آن قرار گرفته است و واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به سبب عدم تخصیص آب با چالش مواجه شده است.

 

عباسی بابیان اینکه چالش آب روند توسعه یافتگی این استان را با مانع مواجه کرده است، اظهار داشت: در سالی که با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، شایسته است تا با عدالت در تخصیص منابع آب بستر مناسبی برای تحقق این شعار در استان فراهم کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نحوه بودجه بندی در کشور، اظهار داشت: بودجه بندی کنونی به این صورت است که تنها ۳۰ درصد بودجه در اختیار استان ها قرار می گیرد و ۷۰ درصد آن به طرح های ملی اختصاص می یابد و این موضوع استان های کمتر برخوردار نظیر چهارمحال و بختیاری را با کمبود اعتبارات و منابع مالی مواجه کرده است.

 

عباسی خاطرنشان کرد: توجه به چهارمحال و بختیاری که از سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته یک ضرورت است و باید با نگاه عدالت محورانه روند توسعه یافتگی این استان را تسریع بخشید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخصیص آب رئیس قوه قضاییه جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری