Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در پیامی مردم حوزه جنوب استان شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر را به مشارکت حداکثری در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

«آنچه که در شب و روزهای گذشته شاهد آن بوده ایم همت والا و اراده ستودتی مردمان بزرگ و شریف حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره بوده است تا یک بار دیگر عزم خود را جزم کنند و با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه ۲۱ شهریورماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان و کشور به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته اند و با شرکت در بیش از ۳۶ انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی پاسداری کرده اند.

و اکنون انتخابات مهم و سرنوشت ساز مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره را در حالی برگزار می کنیم که ویروس منحوس کرونا همه ما را مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال شیوع بیماری کرده است. 

بنابراین از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف این مناطق عزیز استان دعوت می کنیم با رعایت کامل پروتکل‌های های بهداشتی یک بار دیگر حضور گسترده و مشارکت بالای خود را در انتخابات پیش رو به نمایش بگذارند که ضمن اینکه موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می آورد، حق تعیین سرنوشت آنان را نیز به منصه ظهور خواهد رساند.

در پایان سلامتی و توفیق و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان ایلام و حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام انتخابات مجلس یازدهم دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

دادستان کل کشور با اشاره به اجرای موفق طرح نور گفت: از بانوانی که مخاطب این طرح بودند و نهایت همکاری را داشتند، قدردانی می‌کنم چرا که شخصا از نزدیک دیده ام که اجرای طرح نور در جامعه بسیار موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری یزد با اشاره به شعار انقلاب اسلامی مبنی بر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اظهار کرد: استقلال ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد که مهم‌ترین بعد آن بعد سیاسی و استقلال سیاسی است.

وی با بیان اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین نظام در دنیا است، افزود: می‌بینیم که در تصمیمات، وضع قوانین و انتصابات کشور هیچ قدرت خارجی دخالت ندارد، استقلالی که اکنون وجود دارد تا انقلاب اسلامی در کشور وجود نداشت.

دادستان کل کشور گفت: نیروهای نظامی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در زمینه دفاعی و نظامی به استقلال رسیده‌اند و این دستاورد بزرگ را در گوشمالی رژیم غاصب صهیونیستی به چشم دیدیم.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد خاطرنشان کرد: در بحث جمهوریت نظام همواره حضور مردم را در انتخابات تحت هر شرایطی دیدیم، چه در دوران جنگ و زیر بمباران موشک و چه سال گذشته زیر بمباران تبلیغات سو علیه ایران به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نور در جامعه بسیار مؤثر بوده است، بیان کرد: با نهاد فراجا و برخی نهادهای دیگر نشست‌های متعددی را برگزار کردیم که طرح نور به‌صورت جامع و با برنامه‌ریزی تداوم یابد.

دادستان کل کشور از بانوانی که مخاطب در طرح نور بودند و نهایت همکاری را داشتند، قدردانی کرد و در خصوص اینکه هیچ گونه قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع که از وظایف قوه قضائیه است، وجود ندارد تصریح کرد: اخیراً لایحه حقوق عامه تکمیل شده است و به معاون حقوقی قوه قضائیه ارسال گشته است تا دادستان‌ها بدانند تکلیف قانونی چیست.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد موفق شدیم تا اسلامیت این نظام را به درستی اجرا کنیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا قوانین به اسلام نزدیک‌تر شود و مشکلات مردم در سایه احکام اسلام حل و فصل شود.

کد خبر 747675

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند