Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان با اشاره به فعالیت یک‌هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم، گفت: در همه ۲۴۴ شعبه اخذ رای در غرب استان گلستان، یک نفر به عنوان کارشناس بهداشت حضور دارد تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا بهمنی نژاد صبح امروز در حاشیه آغاز رای‌گیری در شعبه‌های اخذ رای استان با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال گذشته، مردم گلستان مشارکت 57 درصدی داشتند و تکلیف پنج حوزه انتخابی و 6 نماینده مشخص شد، اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب گلستان همزمان با برخی استان‌های کشور امروز  از ساعت 8 تا 18 در شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان برای انتخاب هفتمین نماینده استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با بیان اینکه براساس قانون وظیفه شورای نگهبان نظارت بر انتخابات است، گفت: شورای نگهبان در همه انتخابات‌ها مانند ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهرها و روستاها و همه پرسی وظیفه دارد بر همه مراحل انتخابات نظارت کند.

بهمنی نژاد با اشاره به اینکه آموزش نیروهای شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات بروزرسانی شده و  بیش از 3 هزار نفر از عوامل نظارتی و اجرایی برای اجرا و نظارت بر انتخابات به کارگیری شده‌اند، افزود: بیش از هزار نفر آنها عوامل نظارتی هستند.

انتخابات دور دوم مجلس در 908 شعب اخذ رای در کرج آغاز شددور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان آغاز شدآغاز دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در 10 حوزه

وی با بیان اینکه اخذ رای در 244 شعبه انجام می‌شود خاطر نشان کرد : به طور متوسط در هر شعبه 4 نیروی نظارتی خواهیم داشت که بر فرآیند انتخابات نظارت دارند و تجربه نشان داده مردم همواره به ناظران شورای نگهبان اعتماد داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها و مراحل انتخابات برای ما فرقی ندارد بلکه می‌توان گفت حساسیت مرحله دوم انتخابات بیشتر از مرحله نخست است زیرا رقابت بین دو کاندیدا خواهد بود و ما وظیفه داریم از آرای مردم به عنوان حق الناس حراست کنیم و این کار را به کمک مردم به سرانجام خواهیم رساند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان با اشاره به دستورالعمل جامع برگزاری انتخابات در شرایط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: زمان اخذ رای از ساعت 8 تا 18 است و از مردم خواهشمندیم برای رای دادن در این بازه زمانی برنامه‌ریزی کنند زیرا 10 ساعت زمان مناسبی است و برنامه‌ای برای تمدید مهلت رای‌گیری وجود ندارد و نتایج انتخابات باید جمع‌بندی و اعلام شود.

بهمنی نژاد افزود: افرادی که تاریخ تولدشان از 21 شهریور 1381 به قبل باشد هم به دلیل داشتن 18 سال تمام می‌توانند رای بدهند، زیرا برخی از مردم از دوم اسفند تا کنون به سن 18 سال تمام رسیده‌اند و نتوانستند در مرحله نخست شرکت کنند.

وی در خصوص تخلفات تبلیغاتی در یک هفته اخیر گفت: متاسفانه در شب‌های گذشته برخی تخلفات از سوی هواداران نامزدها مشاهده شد که گزارشات را به همراه مستندات تهیه و به مراجع قضایی ارسال کردیم تا پیگیری شود.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوم انتخابات مجلس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شورای اسلامی استان گلستان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان