Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:18:20 GMT

ستاره چلسی، هدف جدید یووه برای تقویت خط حمله

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۳۰۰۷

ستاره چلسی، هدف جدید یووه برای تقویت خط حمله

به نظر می‌رسد که اولیویه ژیرو به گزینه جدید آندره آ پیرلو برای تقویت خط حمله یوونتوس تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز هنوز هم گزینه اول بیانکونری برای تقویت فاز هجومی محسوب می‌شود اما او پیش از انتقال به سری آ باید با باشگاه بارسلونا به توافق دو طرف دست پیدا کند. همچنین به خاطر اینکه وستون مک کنی به عنوان یک بازیکن غیر اروپایی توسط یووه جذب شد، آنها دیگر قادر به چنین انتقالی نیستند و سوارز ملزم است که پاسپورت ایتالیایی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل جدید رقابت های سری آ از هفته آینده شروع خواهد شد اما هنوز یوونتوس یک مهاجم نوک تخصصی در تیمش ندارد زیرا شب گذشته بود که مشخص شد گونسالو ایگواین برای فسخ قرارداد با یوونتوس به توافق رسیده و مقصد بعدی او تیم تحت مالکیت دیوید بکام یعنی اینترمیامی خواهد بود.

 

با توجه به طولانی شدن روند انتقال سوارز به تورین و اینکه از چند روز دیگر فصل جدید آغاز خواهد شد، یووه حالا به جذب گزینه‌های جدید نیز فکر می‌کند و انتقال قرضی مویس کین از اورتون یکی از آنها محسوب می‌شود.

 

 

 

 

گزینه جدید یوونتوس اما اولیویه ژیرو است که حتی در تابستان گذشته نیز شایعاتی پیرامون حضورش در یوونتوس مطرح شده بود. در همین رابطه جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده که چلسی پیشنهاد 5 میلیون یورویی برای فروش مهاجم فرانسوی اش را خواهد پذیرفت و اصلا بعید نیست که طی روزهای آینده این انتقال رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.

الیویه ژیرو لوئیس سوارز مویس کین بارسلونا چلسی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الیویه ژیرو لوئیس سوارز مویس کین بارسلونا چلسی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود