Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند اجرای رای گیری هم اکنون در حوزه جنوب آغاز شده است، اظهار کرد: از مردمان شهیدپرور این حوزه‌ها انتظار می‌رود همانند دور قبل، با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح تامین امنیت انتخابات از مدت‌ها پیش در انتظامی استان تدوین و به تمام رده‌های اجرایی، ابلاغ و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم‌اندیشی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روند انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است، گفت: واجدان شرایط رای حتماً هنگام حضور در پای صندوق‌های رای، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و توصیه و هشدارهای بهداشتی و پلیسی را رعایت کنند و انتخاب خود را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم‌ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، گفت: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی مورد نیاز برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات از مدت‌ها قبل اتخاذ و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار یاری حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد مردم جنوب استان همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

کد خبر 5020969

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتخابات میاندوره ای 99 محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی عاشورا مراسم عزاداری کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام