Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه روند اجرای رای گیری هم اکنون در حوزه جنوب آغاز شده است، گفت: از مردمان شهیدپرور این حوزه‌ها انتظار می‌رود همانند دور قبل، با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح تامین امنیت انتخابات از مدت‌ها پیش در انتظامی استان تدوین و به تمام رده‌های اجرایی، ابلاغ و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم‌اندیشی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روند انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است، عنوان کرد: واجدان شرایط رای حتماً هنگام حضور در پای صندوق‌های رای، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و توصیه و هشدار‌های بهداشتی و پلیسی را رعایت کنند و انتخاب خود را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

او با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم‌ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، اظهار کرد: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی مورد نیاز برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات از مدت‌ها قبل اتخاذ و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار یاری حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد مردم جنوب استان همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق های اخذ رای مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند