Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:58:53 GMT

شور عاطفه‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۳۷۶۲

شور عاطفه‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از برگزاری "شور عاطفه‌ها" از 22 شهریور تا یازدهم مهرماه در کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا نصوری، با اشاره به اینکه شور عاطفه های امسال در روزهای ۲۲ شهریور تا یازدهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز برگزار می شود، تصریح کرد: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری در استان برای جمع آوری کمک های مردمی در شور عاطفه های امسال در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پایگاه های حضوری این نهاد شامل دفاتر کمیته امداد در شهرستانهای تابعه و مراکز نیکوکاری از ابتدا تا پایان این رویداد دایر بوده و از این تعداد، ۲۲ پایگاه بصورت سیار طی روزهای نهم تا یازدهم مهر ماه در میادین و خیابان های سطح شهر و روستاها آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir ، شماره گیری کدهای  #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی، چهار درگاه غیرحضوری این نهاد برای جمع آوری کمک خیران است.

نصوری با اشاره به تدوام شیوع بیماری کرونا و تغییر در نظام آموزشی کشور، اظهار کرد: امیدواریم امسال خیران نیکوکار در شور عاطفه ها کمک های خود را به منظور تامین نیازهای آموزشِ غیرحضوری دانش آموزان نیازمند به صورت نقدی به این نهاد اهدا کنند.

وی با بیان اینکه خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال گذشته شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، پیش بینی کرد در شور عاطفه های امسال میزان کمک های مردمی به هفت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

شور عاطفه های امسال با شعارهای "همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان" و "همدل می شویم برای مهربانی در مهر" برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی شور عاطفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند