Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه میرزایی مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین، در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی استان و گروه‌های جهادی در ایام محرم و شروع سال تحصیلی، گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا میشد یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر میان دانش‌آموزان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: این اقدام با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان در سطح استان هدف‌گذاری شد که در چندین مرحله در دستور کار قرار گرفت که در کلیه مناطق استان قزوین با توجه به نیازمندی‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به استعداد یک هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد که این اقدام خداپسندانه به همت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان و مدیریت خواهران بسیج دانشجویی و با کمک خییرین انجام شده است و مستمر و ادامه دار خواهد بود.

مسؤول مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه دانشجویان خواهران بسیجی در قالب گروه‌های تخصصی جهادی در استان قزوین فعالیت دارند، گفت: جهادگران بسیجی دانشجو در این گروه‌ها سازماندهی شدند که در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، پزشکی، اجتماعی، خدماتی، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا دانشجویان بسیجی به‌طور جدی برای رفع مشکلات کمبود ماسک در استان وارد شدند و با ایجاد کارگاه تخصصی در حوزه تولید ماسک و گان و بسته بندی مواد ضد عفونی کننده پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه دانشجویان قزوین توزیع 1000 بسته لوازم التحریر بسیج دانشجویی استان خواهران بسیج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین