Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:46:01 GMT

درخواست فدراسیون امارات؛الوحده را تنبیه نکنید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۱۶۴

درخواست فدراسیون امارات؛الوحده را تنبیه نکنید

باشگاه الوحده امارات درخواست انصراف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داده است و این مسئله برای مسئولان فدراسیون فوتبال امارات دردسرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه" یک روزنامه اماراتی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال امارات به آن‌ها درباره شرایط تیم فوتبال الوحده امارات اخطار داده است؛ آن‌ها در این نامه بیان کرده‌اند که پرونده باشگاه الوحده به کمیته‌های مربوطه ارجاع داده شده است و در حال بررسی درخواست انصراف باشگاه الوحده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که آن‌ها معتقدند در شرایط ویژه‌ای که برای‌شان به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده نمی‌توانند در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

 

البته AFC به کمیته‌های مربوطه درخواست داده که دیدگاهی منصفانه به شرایط باشگاه الوحده داشته باشند چرا که آن‌ها خود پیش‌گام شدند و از مسابقات اعلام کناره‌گیری کردند و برای مراقبت از سلامت همگان درخواست انصراف خود را از ادامه مسابقات به AFC اعلام کرده‌اند.

امارات الوحده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الوحده باشگاه الوحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به راحتی قبل نمی‌برد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد