Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:19:35 GMT

کیفیت آموزش در کاشان باید بیش از پیش تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۲۰۲

کیفیت آموزش در کاشان باید بیش از پیش تقویت شود

گروه استان‌ها - فرماندار کاشان ضمن اشاره به تحصیل ۶۵هزار دانش‌آموز کاشانی گفت: لازم است کیفیت آموزش در شهرستان کاشان بیش از پیش تقویت شود. - اخبار استانها -

علی اکبر مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز به تحصیل 65هزار دانش‌آموز کاشانی اظهار داشت: اگر تعداد معلمان و دانشجویان را به این جمعیت اضافه کنیم در منطقه فرهنگی کاشان 110هزار دانشجیو، معلم و استاد فعال هستند که اهمیت این بخش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به بازگشایی مدارس افزود: هیئت دولت بر رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشته و مقرر شد تا مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فصل جدید آموزش، تعلیم و تعلم را در شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور آغاز کنند.

فرماندار شهرستان کاشان دانش‌آموزان سرمایه‌های این منطقه هستند، ابراز داشت: لازم است کیفیت آموزش در شهرستان کاشان بیش از پیش تقویت شده و آسیب نبیند که در این زمینه دو عامل موثر بوده؛ یکی از عوامل تلاش خود دانش‌آموز است و مهمتر از آن با توجه به تبعات حضور دانش‌آموزان به صورت مجازی خانواده‌ها نظارت کافی را داشته باشند.

جبران 67 هزار میلیارد تومان کسری بودجه با اوراق مرابحه/ شکست رکورد تقاضا در بازار بدهی با شروع التهابات بورس+نمودارتاکید معاون استاندار تهران بر تامین بودجه نوسازی و ساخت مدارس در ریردیف بودجه ملی به پروژه "راه‌آهن بروجرد" اختصاص یافت

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حضور فعال آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است تا در معیت آیت‌الله سلیمانی در بخش‌ها و روستاهای مختلف شهرستان کاشان حضور پیدا کرده و مشکلات آنان را از زبان اهالی روستا احصا و در راستای رفع آن اقدام کنیم.

مرتضایی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص انتخابات سال 1400 تصریح کرد: وزارت کشور از یک سال قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه آغاز می‌کند و تا برگزاری انتخابات آموزش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

وی ضمن اشاره به کسب رتبه اول کاشان در استان اصفهان از جهت نحوه عملکرد مطلوب در بودجه‌ریزی تاکید کرد: علاوه بر این رتبه در حوزه بودجه‌های عمرانی نیز شهرستان کاشان حائز رتبه نخست شده است که این موفقیت‌ها مرهون تلاش های همکاران در فرمانداری شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی ها شهرستان کاشان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و مابقی از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها تامین می‌شود.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از نکات ویژه در تدوین بودجه ۱۴۰۳، شاخص محورشدن برنامه و بودجه بر اساس اسناد بالا دستی است، اظهار کرد: در این راستا اهداف سازمان فاوای شهرداری اصفهان شامل بهبود تجربه مشتری، افزایش پایداری خدمات، هوشمندسازی خدمات و ارزش‌آفرینی از دارایی‌ها است، همچنین شاخص‌هایی از جمله متوسط پایداری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعداد خدمات الکترونیکی، غیرحضوری و هوشمند و سهم از اقتصاد دیجیتال برای کمی کردن اهداف مذکور تعیین شده است.

وی افزود: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و باقی‌مانده از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها در سال آینده تأمین خواهد شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان بیان کرد: حدود ۲۰ درصد بودجه موضوع فاوا شهرداری به پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمندسازی تعلق گرفته و باقی‌مانده آن به ایجاد خدمات جدید همچون توسعه فیبرنوری، اصلاح شبکه‌های ارتباطات و محلی، ارتقای مرکز داده موجود و تولید سامانه‌های جدید اختصاص داده شده است.

فردانی با اشاره به سامانه‌های جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح «اصفهان من» شامل میز خدمت و اپ، توسعه فیبر نوری در پنج منطقه، سامانه یکپارچه مالی شهرداری، تشخیص هوشمند تخلفات ساختمانی، به‌روزرسانی نقشه‌های پایه شهر بر بستر بانک اطلاعات داده‌های مکانی (SDI) از سامانه‌های با اهمیت این سازمان است.

وی گفت: برای پروژه‌های هوشمندسازی از جمله جانمایی و طراحی مجموعه پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل مرکز داده پشتیبان، مرکز پایش و کنترل هوشمند شهر اصفهان، تأمین پلتفرم شهر هوشمند، راه‌اندازی اشیا هوشمند، تکمیل پروژه نصب پلاک‌های آبی با QR هوشمند، ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

فردانی ادامه داد: کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان و میز هوشمندسازی به ریاست شهردار اصفهان، با توجه به لزوم یکپارچگی، هماهنگی و تعامل بین‌بخشی برای دستیابی به اهداف سازمان، همچون گذشته نقش بسزایی در رسیدن به شهر هوشمند و شهر زندگی خواهند داشت.

کد خبر 747412

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود