Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@00:12:55 GMT

گفت وگوی گیتی خامنه با زوجی که اعتیاد را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۲۳۹

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سوم از فصل جدید برنامه «مکث» که ویژه ماه محرم تهیه شده است، گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه خامنه میزبان زوجی است که فراز و فرودهای فراوانی در زندگی تجربه کرده اند. قصه این برنامه روایت اعتیاد و آنچه این بلا بر سر زندگی، استعدادها و عشق می آورد است. روایت مردی که همه دار و ندارش را بخاطر اعتیاد از دست داد اما عشق به همسر و خانواده و صبوری و همراهی همسرش او را به زندگی بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصی از چنگال اعتیاد سخت اما امکان‌پذیر است. قصه تلخ و شیرین زندگی این زوج را امشب در برنامه در برنامه مکث ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات آدم ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی خاص ضبط و پخش می‌شود.

بیست‌ودومین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» جمعه شب ساعت حوالی ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گیتی خامنه مکث ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد