Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، به اهمیت انتخابات اشاره کردو گفت: زنجانی‌ها همیشه در تمام مقتضیات زمانی در عرصه بودند.

وی اظهار کرد: یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم درپای صندوق‌های رای است و امروز هم زنجانی‌ها با حضور پرشور خود در انتخابات توطئه های دشمنان را نقشه بر آب خواهند کرد و هرگز نخواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن به اهداف شوم و استکباری خود برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان  زنجان همواره نرخ مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند، گفت: مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.

حقیقی با بیان اینکه شاهد بیماری کرونا ویروس هستیم، تاکید کرد: در این میان تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعبات اخذ رای در دو شهرستان زنجان و طارم اندیشیده شده است.

وی ابراز داشت: تمام شعبات اخذ رای ضدعفونی شده است ودر تمام شعبه‌ها ناضر بهداشتی مستقر شده است و معاونت بهداشتی و مراکز بهداشتی در این شعبه‌ها نیروی بهداشتی دارند.

کد خبر 5021061

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی عاشورا مراسم عزاداری کرمانشاه شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صالح جوکار در گفت‌وگویی، با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

بنابر روایت ایسنا، وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903125

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند