Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل‌سنت تکاب گفت:توهین به مقدسات اسلامی از عقل و منطق بشری به دور است و کسانی به این کار دست می‌زنند که از سوی قدرت‌های بزرگ، وابستگی مستقیم دارند. - اخبار استانها -

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی اظهار داشت: این نخستین مرتبه نیست که دشمنان به نبی‌مکرم اسلام(ص) اهانت می‌کنند و از آغاز حرکت ایشان از غار حرا تا امروز، دشمنان دین به دشمنی با جهان اسلام پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین از دیرباز و زمانی که دشمنان دچار ضعف شده و یا قدرتی در مقابل اسلام نداشته‌اند، به اهانت به رهبران دینی اسلامی پرداخته و قصد اختلاف‌اندوزی در بین مسلمانان داشته‌اند.

امام جمعه اهل سنت تکاب با تاکید بر اینکه اهانت به رهبران دینی کار عاقلانه‌ای نیست بیان کرد: توهین به مقدسات اسلامی از عقل و منطق بشری به دور است و کسانی به این کار دست می‌زنند که از سوی قدرت‌های بزرگ، وابستگی مستقیم دارند.

ماموستا کلشی‌نژاد: سکوت مقابل اهانت به مقدسات اسلامی خیانت بزرگی علیه مسلمانان استتجمع مردم استان کرمانشاه در پی اهانت به پیامبر(ص) فردا برگزار می‌شودخروش مردم زنجان در پاسخ به اهانت علیه پیامبر اسلام(ص)؛ پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد+تصاویر

وی با اشاره به اینکه همیشه مسلمانان در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند بیان کرد: دشمنان از آغاز پیدایش اسلام تاکنون هر زمانی که قدرت مقاومت در برابر مسلمانان نداشتند، دست به برخی مسائل زده‌ند تا مشکلی برای مسلمانان ایجاد کنند اما مسلمانان در هر بار ایمانشان بیشتر شده است.

ماموستا اسماعیلی تصریح کرد: بی‌تردید اهانت دشمنان به مقدسات اسلامی هیچ تاثیری بر مسلمانان نداشته و دشمنان در نهایت پشیمان و متضرر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه حب پیامبر اسلام(ص) از شرایط مسلمانی است اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی و همه مسلمانان که ایمان به پیامبر داشته باشند باید این عمل شنیع را محکوم و در مقابل این عمل ناجوانمردانه دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقدسات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز_دوشنبه دوازدهم فروردین_ ایران را برای شرکت در مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کرد؛ اسماعیلی پیش از ترک تهران درباره اهداف این سفر اظهار کرد: مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها نشستی است که در باکو برگزار خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هم در این اجلاس ضمن بیان نکات مهم، راهبردی و در حوزه تعامل فرهنگی با ملل و فرهنگ های دیگر از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفت‌وگو های امسال است، استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت ناعادلانه‌ای که در صحنه نظامات بین‌المللی داریم باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر افکار عمومی استفاده کنیم، افزود: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی نگاه می‌کنیم که بتوانیم برنامه‌ها و نگاه انقلاب اسلامی را برای نخبگان و کشورهای شرکت کننده بازگو کنیم و امید است سخنگاهی برای بیان حقایق باشد.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه نکته بعدی گفت‌وگوهایی است که طبیعتا در چنین اجلاس‌هایی با کشورهای مختلف برای تقویت تعاملات فی‌مابین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود؛ در این راهبرد بیشتر معطوف به کشورهای دوست، همسایه، جهان اسلام و کشورهایی که در موضوعات مهم بین‌المللی نزدیکی راهبردی با ما دارند هستیم؛ در همین راستا تلاش می‌کنیم در فرصت اجلاس باکو گفت‌وگوهای مقتضی را انجام دهیم تا از نتایج آن مجموعه حوزه فرهنگی منتفع شود.

اسماعیلی تصریح کرد: دوستانم برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند تا بتوانیم در فرصت محدودی که به واسطه این اجلاس در اختیار داریم حداکثر استفاده را کنیم.

به گزارش ایمنا، ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد؛ پیش از این نیز پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین‌المللی مشارکت داشتند.

کد خبر 749685

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است