Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مهاجم باتجربه تیم شهرخودرو گفت: اگر بازیکنان فوتبال قرارداد خوب نبندند، پولی که قرار است بگیرند نصیب هیچ‌کس دیگری هم نمی‌شود.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم باتجربه تیم شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم در آستانه شروع بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما چند بازیکن خوب خود را از دست داده‌ایم و چند ساعت قبل از بسته شدن پنجره مرتبط با لیگ قهرمانان متوجه شدیم نمی‌توانیم بازیکنان جدید را به قطر ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیمی‌مان خیلی خوب است، اما در مقایسه با حریفانی که دو جین بازیکن تراز اول دارند، نباید قیاس شویم. در روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی‌های آبرومندانه‌ای برابر حریفان بزرگی که داریم، برگزار کنیم.
این بازیکن باتجربه که سال‌ها با سیدمهدی رحمتی همبازی بود در خصوص سرمربیگری این دروازه‌بان در تیمش گفت: فوتبال همین است؛ تعدادی از بازیکنان سرشناس حتی قبل از اینکه بازیگری را کنار بگذارند، وارد عرصه مربیگری می‌شوند. در سال‌های قبل خود من همبازیانی نظیر آقای باقری، جواد نکونام، ابراهیم صادقی و... داشتم که الان مربیگری می‌کنند. آقامهدی هم تا جایی که من یادم هست یعنی از زمانی که من در تیم جوانان شموشک بازی می‌کردم، در لیگ بازی می‌کند و به نظرم تجربه لازم را برای کار مربیگری دارد. بالاخره کسی که ۲۵ سال فوتبال بازی کرده و با چندین مربی داخلی یا خارجی کارکرده یک آدم باتجربه محسوب می‌شود.
خلعتبری در خصوص جدایی چند بازیکن از شهرخودرو گفت: باشگاه به صورت خصوصی اداره می‌شود و با صدور رضایتنامه نفراتی نظیر محمدحسین مرادمند، میلاد سرلک، یونس شاکری، فرشاد فرجی و... درآمدزایی انجام داده و در شرایط امروز به نظر من تیمداری به صورت خصوصی خیلی سخت است. الان هم می‌گویند قیمت بازیکنان بالا رفته، اما به زوایای دیگر توجه نمی‌شود. عمر ورزش قهرمانی کوتاه است. یک زمانی بازیکن قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان می‌بست و با همین پول در شمال‌شهر یک آپارتمان صدمتری می‌خرید یا فرض کنید قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی می‌بست و در مرکز شهر آپارتمان می‌خرید. بحث برای ۲۰ سال قبل نیست، حرف من برای کمتر از ۱۰ سال قبل است، اما الان با چهار میلیارد تومان نمی‌تواند در شمال‌شهر آپارتمان بخرد. مسلماً همه به کاهش ارزش پول واقف هستند، اما اگر بازیکنان فوتبال قرارداد خوب نبندند، پولی که قرار است بگیرند نصیب هیچ‌کس دیگری هم نمی‌شود!
مهاجم شهرخودرو در خصوص برنامه خودش برای فصل آینده گفت: نیازی به گفتن اینکه چه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام نیست. من با باشگاه قرارداد دارم و در این مقطع تمام فکر و ذکرم کمک به این تیم در بازی‌های آسیایی است. بعد از آن با مالک باشگاه و سرمربی تیم صحبت می‌کنم تا هرچه صلاح بود اتفاق بیفتد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس