Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:43:57 GMT

واکنش برانکو به حمایت هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۷۶۰

واکنش برانکو به حمایت هواداران پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس قرار بود تا امروز (جمعه 21 شهریور) مابقی طلب برانکو را طبق ضرب‌الاجل تعیین‌شده از سوی فیفا پرداخت کند، اما این کار صورت نگرفت و باشگاه نامه‌ای به سرمربی پیشین خود زد و فرصتی 20 تا 30 روزه دیگر برای پرداخت مطالبات وی خواسته که با مخالف او و وکلیش مواجه شده است. با این شرایط فیفا به طور اتوماتیک پرسپولیس را از پنجره نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد و مجازات‌های بعدی هم در صورت عدم پرداخت این طلب، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر اما هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عدم توجه مدیران باشگاه پرسپولیس به موضوع پرداخت طلب برانکو واکنش شدیدی نشان داده‌اند و خواهان تسویه‌حساب هر چه سریع‌تر با سرمربی پیشین خود شده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به حمایت هواداران پرسپولیس که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی خواهان پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات سرمربی پیشین و موفق خود شده‌اند، گفت: از تمامی هواداران پرسپولیس بابت عشق و محبتی که نسبت به من داشته‌اند، قدردانی می‌کنم و من هم به آنها عشق می‌ورزم. پرسپولیس و هوادارانش بابت لحظاتی که با هم داشته‌ایم، بابت کارهایی که با هم انجامش دادیم و بابت بزرگترین موفقیت‌های تاریخ باشگاه، تا پایان عمرم در قلبم خواهند بود.

وی تصریح کرد: شاید برخی هنوز نسبت به توانایی‌هایی مربیگری من تردید داشته باشند، اما هیچ وقت کسی شخصیت، صداقت و حرفه‌ای‌گری من را زیرسئوال نبرده و تردیدی نسبت به این موارد نداشته است. تنها خواسته من از باشگاه پرسپولیس این بود که همان‌طور که من با آنها رفتار کردم، با احترام با من رفتار می‌کردند و طلب من را طبق قراردادی که با هم داشتیم، پرداخت می‌کردند. بار دیگر از هواداران پرسپولیس قدردانی می‌کنم و می‌خواهم بگویم که عاشق‌شان هستم.

پرسپولیس در زمان حضور برانکو، یکی از بهترین دوره‌های خود را در تاریخش تجربه کرد و هفت جام مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر را تجربه کرد و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیشروی کرد.

 

نامه‌نگاری وکیل برانکو با فیفا پس از رد درخواست باشگاه پرسپولیس/ پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته می‌شود


وکیل برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد نامه‌نگاری‌هایی را برای بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس با فیفا انجام خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته (پنجشنبه) با ارسال نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد فعلاً نمی‌تواند پولی به این مربی پرداخت کند. این باشگاه همچنین درخواست ارائه تخفیف و دادن مهلت 30 روزه برای پرداخت مطالبات را داشت که این درخواست از سوی سرمربی کروات رد شد تا باشگاه پرسپولیس یک گام به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش نزدیک شود.

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در این مدت تمرکزی روی پرداخت بدهی برانکو نداشت، چراکه مشغول جذب بازیکنان جدید بود. باشگاه در این مدت پول‌ داشت، ولی به بازیکنان پرداخت کرده است. اطمینان دارم اگر 30 روز دیگر هم به باشگاه فرصت بدهیم، قطعاً دوباره مطالبات برانکو را پرداخت نخواهند کرد.

وی در واکنش به این موضوع که امروز مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو به پایان خواهد رسید و او چه اقدامی در این خصوص انجام خواهد داد، گفت: اکنون در حال تنظیم نامه‌ای هستم تا به فیفا ارسال کنم و اطلاعات فوق را به اطلاع آنها می‌رسانم. فیفا در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد و اولین کاری هم که فیفا می‌کند، این است که به طور اتوماتیک باشگاه را از فعالیت در نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد. در تصمیمات جدید هم فیفا احتمالاً زمان جدیدی را برای پرداخت مطالبات مشخص خواهد کرد که اگر تا آن زمان هم پول پرداخت نشود، مجازات‌های جدیدی (کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر) برای باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

فیفا در نامه‌ای که حدود یک ماه پیش به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارسال کرد، فرصت یک ماهه‌ای را برای پرداخت مطالبات برانکو تعیین کرد که امروز به پایان می‌رسد. در این نامه فیفا تأکید کرد در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو تا زمان معین شده، به صورت اتوماتیک پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو پنجره نقل وانتقالاتی برای پرداخت مطالبات هواداران پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان