Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:32:30 GMT

عربستان با توپ پر رقیب ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۷۹۴

کشور عربستان یکی از کاندیداهای میزبانی در جام ملت‌های آسیا 2027 است و امیدوارند بتوانند در این رقابت با سایر کشورها به پیروزی برسند.

به گزارش "ورزش سه" با اعلام AFC کشورهای قطر، عربستان، هند، ایران و ازبکستان پنج کاندیدای میزبانی جام ملت‌ها آسیا 2027 هستند؛ فدراسیون فوتبال عربستان در هفته پایانی لیگ برتر خود، کمپین انتخاباتی را در راستای کسب میزبانی جام ملت‌ها آغاز کردند و سال 08:27 به وقت مکه مکرمه را زمان شروع این کمپین اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها سایتی اختصاصی در راستای این کمپین ایجاد کرده‌اند و به واسطه آن اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهند و از این راه، برنامه‌های خود برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا 2027 را اعلام می‌کنند.

 

 

ماجد عبدالله، محیسن الجمعان و ... از پیشکسوتان فوتبال عربستان نیز به حمایت از این کمپین پرداختند و تصاویری که مربوط به این کمپین است در ورزشگاه بین المللی ملک فهد عربستان تهیه شده‌اند؛ روزنامه الشرق الاوسط حدود دو هفته عنوان کرد که براساس اخبار رسمی واصله از کنفدراسیون فوتبال آسیا، از هر فدراسیون درخواست کننده برای میزبانی خواسته شده 10 ورزشگاه را به صورت رسمی برای میزبانی معرفی نمایند و 32 ورزشگاه را هم برای تمرینات معرفی کنند.

 

 

همچنین گفتنی‌ست که فدراسیون فوتبال عربستان 120 برگه کاغذ را به پیوست پرونده درخواست رسمی خود ارائه داده‌اند که به صورت کامل در آن امکانات و ورزشگاه‌های خود را برای AFC تشریح کرده‎اند؛ همچنین روزنامه الشرق الاوسط از سابقه تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت‌های آسیا نوشته است که 3 بار عنوان قهرمانی را در سال‌های 1984، 1986 و 1996 به دست آورده است. همچنین عربستانی‌ها در کارنامه خود سه نایب قهرمانی جام ملت‌های آسیا را هم دارند. قرار است جام ملت‌های آسیا 2023 در کشور چین برگزار شود، آخرین دوره‌ای که این مسابقات برگزار شده است در سال 2019 بود که به میزبانی امارات دنبال شد و با قهرمانی قطر به پایان رسید.

عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان جام ملت های آسیا فوتبال عربستان جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!