Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:03:07 GMT

بازگشت پویایی به وزنه‌برداری با برگزاری پیکارهای لیگ

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۴۸۷۸

بازگشت پویایی به وزنه‌برداری با برگزاری پیکارهای لیگ

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون وزنه‌برداری به تازگی با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد نشست هماهنگی این پیکارها روز هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

نشستی که شاید می توانست خیلی زودتر از این تاریخ برگزار و چراغ رقابتهای لیگ وزنه برداری روشن شود، چراکه مجوز برگزاری رقابتهای لیگ وزنه برداری برخلاف دیگر رشته های پربرخورد همچون کشتی از اوایل تیرماه صادر شده بود و فدراسیون می توانست مدتها قبل برای برپایی لیگ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال دلیل هر چه بود، متولیان تیمهای وزنه‌برداری هم اکنون در آستانه برگزاری نشست هماهنگی لیگ و متعاقب آن آغاز این پیکارها قرار دارند. مسابقاتی که بزودی عامل ایجاد هیجان و پویایی وزنه برداری پس از حدود هفت ماه بلاتکلیفی و تعطیلی کرونایی خواهد شد.

با این وجود می توان امیدوار بود، تدوین برنامه های لیگ برتر به شکل گیری تمرینات منظم و گروهی وزنه برداران نیز منتهی شود تا ورزشکاران این عرصه بتوانند پس از مدتها تمرینات انفرادی، حالا با رعایت پروتکل های بهداشتی به تمرینات منسجم گروهی و حضور در مسابقات مشغول شوند.

کد خبر 5020973

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری لیگ وزنه برداری ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فینال جام حذفی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری